امام جمعه موقت بیرجند:

دشمنان نه‌فقط با سپاه بلکه با ملت ایران مواجه هستند

حجت الاسلام «محمدحسین مختاری» گفت: امروز دوست و دشمن فهمیده‌اند که سپاه در قلب مردم جای دارد و دشمنان بدانند که فقط با سپاه طرف نیستند، بلکه با آحاد ملت ایران مواجه هستند.
کد خبر: ۳۴۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ - 12April 2019

دشمنان بدانند که با یک سپاه طرف نیستند بلکه با آحاد ملت ایران مواجه هستندبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «محمدحسین مختاری» امام جمعه موقت بیرجند، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بیرجند، ضمن اشاره به مناسبت‌های هفته و روز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) اظهار داشت: جوانان بایستی همانند فرزند امام حسین (ع) عدالت‌خواه، حق‌طلب و حق‌شناس بوده و به حفظ  روحیه علی‌اکبری در خود بپردازند.

وی همچنین با اشاره به 29 فروردین‌ماه «روز ارتش جمهوری اسلامی» بیان کرد: بر کسی پوشیده نیست که ارتش ما بعد از انقلاب به دلیل بدنه مؤمن و انقلابی و تحت فرماندهی و آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبری تبدیل به کلمه طیبه شده و در مدت 40 سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد، خدمات قابل ملاحظه‌ای داشته است.

امام جمعه موقت بیرجند اضافه کرد: ارتش در زمان‌های مختلف و از جمله هنگام وقوع سیل، پشت و پناه مردم بوده است و در برابر تهدیدات خارجی در کنار سپاه و بسیج قرار دارد؛ لذا این نهاد نظامی خار چشم دشمنان و نور چشم مردم و ملت است.

ترامپ هنوز از حال و هوای بنگاه‌داری بیرون نیامده است

حجت الاسلام مختاری همچنین ضمن اشاره به سخنان سخیف رییس‌جمهور آمریکا، عنوان کرد: این اقدام نشان‌دهنده حماقت رئیس‌جمهور آمریکا است؛ چراکه ترامپ هنوز از حال و هوای بنگاه‌داری بیرون نیامده است.

وی تصریح کرد: ترامپ فکر احمقانه‌اش آن است که می‌تواند نیروی نظامی یک کشور رسمی عضو سازمان ملل را از روی استیصال تروریسم معرفی کند.

امام جمعه موقت بیرجند اقدام رییس‌جمهور آمریکا را یک رفتار بی‌پایه و اساس و غیرحقوقی برشمرد و گفت: بدون شک آنچه سبب بروز چنین رفتارهای بی‌اساس می‌شود، جنگ روانی و عقده‌گشایی‌های کودکانه است.

نظامیان و تروریست‌های مزدور آمریکا در هیچ جا امنیت نخواهند داشت

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه رفتار رییس‌جمهور آمریکا هیچ تأثیری در عملکرد نهاد مقدس سپاه ندارد، عنوان کرد: ترامپ باید بداند با این اقدامش، نظامیان آمریکا و تروریست‌های مزدور آمریکا در هیچ جای دیگر امنیت نخواهند داشت.

وی یادآور شد: همه انسان‌های آگاه می‌دانند که سپاه پاسداران هیچ میانه‌ای با تروریسم ندارد؛ زیرا اسلام دین صلح و عدالت است و به بردگی گرفتن ملت‌ها نمی‌پردازد.

امام جمعه موقت بیرجند دخالت نظامی، فرهنگی و سیاسی آمریکا در کشورهای دیگر را نشان‌دهنده خوی استکباری این کشور دانست و افزود: این کشور استکباری هر جا که بتوانند دخالت نظامی می‌کند و هر جا که نتواند فشار سیاسی و دیپلماتیک و تحریم‌های ظالمانه وارد می‌کنند و کاری جز سلطه‌جویی و استعمار ندارند.

حجت الاسلام مختاری با بیان این‌که ریشه حماقت‌ها و گستاخی‌های آمریکا، استیصال است، یادآور شد: آمریکا ۴۰ سال است که تمام دنیا را بسیج کرده است تا این ملت و انقلاب وجود نداشته نباشد، اما به یاری خداوند، جمهوری اسلامی همچنان با قدرت و سرافرازتر از گذشته در صحنه حضور دارد.

وی اظهار داشت: امروز دوست و دشمن فهمیده‌اند که سپاه در قلب مردم جای دارد و دشمنان بدانند که فقط با سپاه طرف نیستند، بلکه با آحاد ملت ایران مواجه هستند.

امام جمعه موقت بیرجند مسئولان را مورد خطاب قرار داد و افزود: «علی برکت الله‌»هایی که مسئولان بر زبان‌شان جاری می‌کنند، بخش اعظم آن به برکت سپاهیان است؛ لذا مسئولان باید در بیاناتشان به درستی اظهار نظر کنند.

مختاری با اشاره به این‌که آمریکا به‌خوبی درک کرده سپاه پاسداران در خط مقدم انقلاب اسلامی قرار دارد، گفت: حضور سپاه در مرزهای خاکی، آبی، جنگ تحمیلی و خدمت‌رسانی به آسیب دیدگان زلزله و سیل گوشه‌ای از دستاوردهای این نهاد مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه یک نماد است؛ اما ارزش اصلی آن اندیشه پاسداری است؛ لذا دشمنان داخلی و خارجی بدانند همه ما یک پاسدار و سپاهی هستیم و به این موضوع افتخار می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار