فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی:

نسل سوم پاسداران بهتر و آماده تر از نسل اول و دوم هستند

سردار «علی قاسمی» گفت: امروز نسل سوم پاسداران ما بهتر و آماده تر از پاسداران نسل دوم و اول هستند، نسل سوم از لحاظ مدیریت و اطاعت از ولایت فقیه حضور در جبهه‌ها کمتر از دیگران نیستند.
کد خبر: ۳۴۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱ - 12April 2019

نسل سوم پاسداران بهتر و آماده تر از نسل اول و دوم هستندبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی، ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بیرجند اظهار داشت: ملت ایران در روزهای اخیر از سپاه حمایت کردند و پوزه استکبار جهانی را به خاک مالیدند.

وی با اشاره به اینکه این همراهی صادقانه و خالصانه نشان دهنده آن است که سپاه در کنار مردم است و مردم نیز خود را از سپاه می دانند، بیان داشت: هسته های اولیه سپاه در ابتدای انقلاب اسلامی به صورت خودجوش در مساجد شکل گرفت.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی کارنامه سپاه را در عمر 40 ساله انقلاب درخشان دانست و افزود: ضد انقلاب همواره از بحث شیعه و سنی برای این‌که به مرکزیت کشور آسیب برساند دنبال سوءاستفاده بوده اما جوانان انقلابی امنیت را برای نظام اسلامی ایجاد کردند.

قاسمی ادامه داد: کارنامه چهل ساله سپاه نشان می دهد که هیچگاه سپاه به ملت خیانت نکرده و همواره در کنار مردم بوده و در خط مقدم مبارزه حضور فعالی داشته است.

وی با اشاره به سیل اخیر عنوان کرد: امروز تمام مردم و اقشار مختلف بسیج و سپاه با همدلی و وحدت در کنار سیل زدگان حضور دارند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی تبیین کرد: امروز نسل سوم پاسداران ما بهتر و آماده تر از پاسداران نسل دوم و اول هستند، نسل سوم از لحاظ مدیریت و اطاعت از ولایت فقیه حضور در جبهه ها کمتر از دیگران نیستند.

قاسمی با تاکید بر این‌که امروزه سپاه خود را خادم مردم می داند و حفاظت از انقلاب را برعهده دارد، گفت: این پاسداری از انقلاب و حرکت سپاه شاید به میل کسی نباشد اما برای ما رضایت رهبری شرط است.

وی مطرح کرد: سپاه پاسداران خودش را سرباز نظام مردم و ولی فقیه می داند و مسلم است که استکبار جهانی و ضد انقلاب به دنبال توطئه و خیانت به نهادهای ارزشی و انقلابی هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه صیانت از اصل ولایت فقیه، امنیت ملی، اقتدار ملی و صیانت از اصل اساسی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سرلوحه کار سپاه است، متذکر شد: دشمنان باید از اقشار مختلف بسیج و سپاه بترسند.

قاسمی در ادامه صحبت هایش همچنین به مناطق سیل زده کشور اشاره‌ای داشت و یادآور شد: کمک های فراوان مردم استان‌های مختلف و از جمله خراسان‌جنوبی به سیل زدگان جای تقدیر و تشکر دارد ولی کافی نیست و هنوز مردم این مناطق نیاز به کمک دارند لذا رده های مختلف بسیج و مساجد آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار