امام جمعه بروجرد مطرح کرد؛

استقامت سپاه در دفاع از کشور دشمنان را عصبانی کرده است

حجت‌الاسلام سید علی حسینی گفت: استقامت سپاه پاسداران در دفاع از ایران، دشمنان را با شکست مواجه و عصبانی کرده است.
کد خبر: ۳۴۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷ - 12April 2019

استقامت سپاه در دفاع از کشور دشمنان را عصبانی کرده استبه گزارش  دفاع پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه  این شهر که در مصلای شهرستان با اشاره به سیل اخیر کشور، در لرستان و بروجرد اظهار داشت: سیلاب اخیر موجب تخریب خانه‌هایی در شهر و روستاها، جاده‌ها، پل‌ها، مزارع کشاورزی، آوارگی مردم و تلفات هموطنان لرستانی شد و از طرفی دیگر باران رحمت الهی بود.

وی تصریح کرد: گرچه بارش‌های اخیر خشکسالی‌های گذشته را جبران کرد اما بدلیل ساخت و سازهای غیر مجاز در کنار رودخانه‌ها و مسیل سیلاب‌ها خود متضرر شدیم.

امام جمعه بروجرد افزود: در سیل اخیر همدلی و نوع دوستی و ایثار هموطنان برای کمک به سیل زدگان قابل ستایش است که این ایثار مصداق آیات شریفه قرآن کریم بوده و این کمک‌ها از سوی کسانی انجام شده که خود مشکل مالی داشته اما انصاف آنها اجازه نمی‌دهد که هموطنانشان در تنگنا باشند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: ارتش، سپاه، هلال احمر و همه نهادها در پلدختر مستقر شدند و مشاهده می‌شود روحانیون، طلاب، بسیجیان جوان مشغول فعالیت هستند و انتظار می‌رود صدا و سیما این حضور را منعکس کند.

وی با بیان اینکه سیل اخیر در کشور باید درس عبرتی برای مسئولان باشد، اظهار داشت: مسئولان باید مشکلات را برطرف کنند که اگر در سال‌های آتی باز سیل رخ داد مردم متضرر نشوند.

امام جمعه بروجرد در سخنانی با اشاره به تروریست خواندن سپاه پاسداران از سوی رئیس جمهور آمریکا، تاکید کرد: این عمل ترامپ وحشیانه بوده چرا که سپاهی که در دل مردم جای دارد و در سراسر کشور تلاش می‌کند و هر طور جا مشکلی باشد سپاه پاسداران ایران در آنجا حضور دارد چطور می‌تواند در لیست تروریست قرار گیرد.

حجت الاسلام حسینی افزود: خانم کلینتون در انتخابات اعلام کرد که القاعده دست پرورده آمریکاست و خود ترامپ هم در زمان انتخاباتش گفته که داعش را اوباما درست کرده و این نشان می‌دهد که آمریکا خود تروریست پرور است.

به گفته وی، دشمنان از اینکه در مقابل سپاه ایران شکست خورده ناراحت است.

امام جمعه بروجرد با تشریح این مطلب که ریشه دشمنی با سپاه ایران از کجا نشأت می‌گیرد، تصریح کرد: استقامت سپاه پاسداران ایران در دفاع از کشور، دشمنان به ویژه آمریکایی‌ها را عصبانی کرده است و این نشان می‌دهد پاسداران قبل از اینکه نظامی باشند نیروهایی اعتقادی هستند چنان که دشمنان از این اعتقاد ناب و بدون شائبه می‌ترسند.

حجت الاسلام حسینی گفت: اقدام اخیر نمایندگان در مجلس و پوشیدن لباس مخصوص سپاه پاسدارن ایران کار قشنگی بود و ما هم سپاه را سنبل اخلاص و خدمت به مردم می‌دانیم و دشمنان بدانند که اقدام ترامپ علیه سپاه ایران موجب اتحاد بیشتر مردم و پیشرفت نظام شده است.

بر اساس این گزارش، در پایان اقامه نماز جمعه راهپیمایی نمازگزاران علیه اقدام ترامپ و برای حمایت از سپاه پاسداران انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار