جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

آمریکا و استکبار جهانی مبهوت پنجه‌های قدرتمند سپاه است

سردار «محمد حسین سپهر» گفت: افتخار می‌کنیم که آمریکا، سپاه پاسداران را دشمن خود می‌داند و امروز پنجه‌های قدرتمند سپاه پاسدارن در این سال‌ها آمریکا و مستکباران را مبهوت قدرت خود کرده است..
کد خبر: ۳۴۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ - 12April 2019

آمریکا و استکبار جهانی مبهوت پنجه‌های قدرتمند سپاه استبه گزارش دفاع پرس از قم، سردار «محمدحسین سپهر» امروز در جمع نمازگزاران جمعه قم اظهار داشت: سپاهیان، فرزندان و سربازان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و در راه دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام تا آخر ایستاده‌اند و حرکت شوم دشمن در نامیدن سپاه به عنوان گروه تروریستی، بار دیگر اوج دشمنی و خباثت دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را نشان داد.

وی با اشاره به دلایل دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: در چهل سال گذشته، توجه به آمار فعالیت رسانه‌ای و تبلیغاتی در جبهه استکبار نشان می‌دهد که بیشترین هجمه به ولایت فقیه، مردم و سپاه به عنوان ارکان قدرت نظام جمهوری اسلامی وارد شده و بیشترین عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن علیه ولایت فقیه به عنوان مهمترین رکن انقلاب اسلامی در حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب بوده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن به دنبال خسته کردن و تغییر باور مردم به انقلاب و آرمان‌های آن بوده است تصریح کرد: سپاه نماد اقتدار بخشی به روحانیت، رهبری و نظام جمهوری اسلامی و مکتب اسلام و مستضعفان است و به همین دلیل این نیرو از همان ابتدای شکل گیری همواره مورد هجمه دشمنان بوده است.

سپهر افزود: امروز سپاه به خار چشم آمریکا و مستکبران جهان تبدیل شده به طوری که سپاه در چهار دهه گذشته مانع از توفیقات دشمن در عرصه‌های مختلف بوده و پاسداران انقلاب اسلامی همواره در صف ایستادگی در مقابل توطئه‌های دشمن بوده‌اند.

جانشین سازمان بسیج گفت: دشمن تمام امکانت دنیا را در خرمشهر تجمیع کردند، ولی اراده ملت ایران اسلامی و جان فشانی رزمندگان این ملت، خرمشهر را آزاد و پس از دفاع مقدس نیز خرمشهر‌های دیگر را آزاد کرد و این موجب خشم آمریکا از سپاه شده است.

وی با تاکید بر اینکه در تمام عرصه ها، سپاه پاسداران در صف اول مجاهدان فی سبیل الله در مبارزه با مستکبران عالم سینه سپر می‌کنند، افزود: اتحادیه کشور‌های عرب برای مقابله با جمهوری اسلامی و جداسازی جزایر ایران تشکیل، ولی از زمانی که سپاه در خلیج فارس مستقر شد، به فرمانده خلیج فارس و قدرت امنیتی و مقتدر در این آب‌ها تبدیل گردیده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا جنگ تمدن‌ها را از یازدهم سپتامبر در منطقه آغاز کرد، اظهار داشت: سران آمریکا می‌دانستند که جنگ با ایران، شکست آمریکا را در پی خواهد داشت به همین دلیل برای مقدمه چینی برای حمله به ایران، ابتدا به افغانستان و عراق حمله و میلیارد‌ها دلار در این جنگ‌ها هزینه کردند و ۱۰ هزار سربار آن‌ها کشته و پنج هزار زخمی برجای گذاشت.

وی گفت: امروز آمریکا در عراق و افغانستان شکست خورده و شاهد تشکیل حکومت شیعی در عراق و پیوستن افغانستان به جبهه مقاومت است و این ناشی از ضعف آمریکا و قدرت هژمونی ایران در منطقه است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا به دنبال ایجاد اسرائیل دوم در اقلیم کردستان بود اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این رابطه موضع گرفتند و این اقدام با اعلام آمادگی سپاه و بسیج برای فرمانبری علیه تشکیل اسرائیل دوم موجب شد تا این توطئه خنثی شود.

وی با بیان اینکه فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ را بسیجیان و پاسداران این ملت خنثی کردند گفت: پنجه‌های قدرتمند سپاه پاسدارن در این سال‌ها آمریکا و مستکباران را مبهوت قدرت خود کرده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد فشار برای تحمیل برجام‌های موشکی به ایران بود گفت: تضعیف قدرت موشکی، پهپادی و نظامی ایران را با برجام‌های ۲ و ۳ پیگیری می‌کردند، ولی با تدبیر فرماندهی کل قوا برای پاسداری از جهان اسلام و نیاز نظام اسلامی به اقتدار نظامی، این توطئه آن‌ها نیز شکست خورد.

وی تاکید کرد: جنگ بین تمدنی اسلامی و غرب موجب شکست آمریکایی‌ها شده است و به همین دلیل جنگ درون تمدنی اسلامی را با شعله ور کردن اختلاف‌های مذهبی در دستور کار قرار دادند و جنگ تمام عیار مسلمان کشی را در منطقه شامات با حضور ۸۲ کشور علیه تفکر انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت بسیج کردند، ولی فرزندان سپاهی و بسیجی و مستشاران باتجربه ایران اسلامی تمام معادلات آن‌ها را بر هم زدند و جشن پیروزی جبهه مقاومت را فرمانده دلاور قدس سپاه سال گذشته اعلام کرد.

سپهر اظهار داشت: آمریکابه دنبال شکست حزب الله و مجاهدان فلسطینی بود، ولی شکست خورد و به فضل خدا در بحرین، سودان و یمن نیز شکست خواهد خورد.

وی با بیان اینکه راهبرد جنگ درون تمدنی به عنوان یکی از توطئه‌های مهم آمریکا با نقش آفرینی سپاه شکست خورد اظهار داشت: این پیروزی‌های بزرگ در تحقق تمدن، دولت و جامعه اسلامی برکات بزرگی را برای جامعه اسلام حاصل خواهد کرد.

وی با اشاره به اعتراف سران صهیونیست‌های اشغالگر به قدرت نظام اسلامی گفت: حفظ امنیت اسرائیل، تسلط بر انرژی جهان، جلوگیری از اسلام ناب، حاکمیت فرهنگ لیبرال دموکراسی غرب بر دنیا و تغییرات ژئوپلوتیک غرب آسیا و تجزیه کشور‌های غرب آسیا مهمترین خواسته آمریکا در منطقه است و در مقابل این خواسته‌ها انقلاب اسلامی و پاسداران با قدرت ایستاده‌اند.

سردار سپهر گفت: دشمنان ایران اسلامی اعتراف کرده‌اند که بزرگترین مشکل آمریکا در ایران وجود یک رهبر مقتدر به نام آیت الله امام خامنه‌ای است که نقشه دشمنان را به خوبی شناخته‌اند و پیچیده‌ترین نقشه‌های آن‌ها را خنثی می‌کنند.

وی با اشاره به اعتراف اندیشکده‌های غربی گفت: ایران با فرهنگ خود دنیا را تسخیر می‌کند و پرچم اسلام ناب محمدی را در دنیا به اهتزار در می‌آورد و اندیشکده‌های غربی اعتراف کرده‌اند که غرب و آمریکا در غرب آسیا در حوزه فرهنگی قافیه را به ایران اسلامی باخته‌اند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اندیشمندان غربی تاکید کرده‌اند که هژمونی انقلاب اسلامی در منطقه به یک قدرت جریان ساز تبدیل شده است گفت: اندیشمندان غربی پیش بینی کرده‌اند که تا سال ۲۰۳۵ میلادی، ایران به یکی از قدرت‌های مهم دنیا تبدیل می‌شود و این موجب احساس خطر سران آمریکا و صهیونیست‌ها شده است.

وی افزود: سپاه پاسداران با عادی سازی روابط و تبعیت از دشمنان و کفار مخالف بوده و با جهاد و مبارزه در برابر مستکبران به تکلیف خود عمل می‌کند و در کمک به دولت اسلامی و تمام قوا و دستگاه‌های اجرایی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی، سیاسی و امنیت آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار