همزمان با سراسر کشور؛

مردم یزد در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راهپیمایی کردند

همزمان با سراسر ایران، مردم ولایتمدار دارالعباده یزد نیز پس از اقامه نماز جمعه، در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۳۴۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶ - 12April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، پس از آنکه آمریکای جنایتکار و حامی تروریسم در اقدامی خصمانه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به عنوان تروریسم معرفی کرد، مردم ایران از گوشه و کنار و در اقشار مختلف به حمایت از این نهاد انقلابی و خدمتگذار پرداختند.

در استان یزد هم مردم در برنامه‌های مختلف، در مساجد و به ویژه در شبکه های اجتماعی، بارها و بارها حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام و تاکید کردند که هیچ زمانی دشمنان نمی‌توانند بین مردم و سپاه کوچکترین فاصله‌ای ایجاد کنند.

در پایان این راهپیمایی، قطعنامه‌ای در پنج بند قرائت و در آن به نقش سپاه پاسداران و اقتدار و عزت آن در ایران اسلامی و منطقه اشاره شد و از خدمات مختلفی که این نهادی انقلابی و مردمی در پاسداری از نظام و کشور داشته تقدیر و بر لزوم حراست و حمایت از آن تأکید شد.

در این قطعنامه، به توطئه‌های استکبار جهانی و رئیس‌جمهوری آمریکا و اهداف شیطانی آن‌ها در 40 سال گذشته علیه انقلاب اسلامی، مردم کشور و مسلمانان و آزادی خواهان جهان نیز اشاره و بر ضرورت هوشیاری همگان در برابر توطئه‌های آن‌ها تأکید شد.

گفتنی است این راهپیمایی در تمام مناطق و شهرستان‌های استان یزد با حضور اقشار مختلف مردمی و مسئولین برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار