پیام مشاور استاندار قم به مناسبت شناسایی پیکر شهید «جلالی نسب»

محمدرضا گروسی با صدور پیامی به مناسبت شناسایی پیکر پاک شهید مدافع حرم، «احمد جلالی نسب»، مراتب تبریک و تسلیت خود را ابراز نمود.
کد خبر: ۳۴۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷ - 12April 2019

پیام مشاور استاندار قم به مناسبت شناسایی پیکر شهید «جلالی نسب»به گزارش دفاع پرس از قم، محمدرضا گروسی با صدور پیامی به مناسبت شناسایی پیکر پاک شهید مدافع حرم، «احمد جلالی نسب»، مراتب تبریک و تسلیت خود را ابراز نمود.

در پیام «محمدرضا گروسی» آمده است: بار دیگر یکی از جاماندگان قافله شهدا و هم تبار عاشوراییان، به دست تکفیری‌های داعش به فیض عظمای شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام به ویژه حضرت سیدالشهدا (ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و آسمانی شد و فضای استان قهرمان پرور قم را به عطر کربلا، معطر ساخت.

این بار یادگاری از دوران دفاع مقدس، پاسدار و جانبازی دلاور، ندای عاشورایی، ولی زمان خویش را لبیک گفت و سرافرازانه در راه دفاع از حرم عمه سادات (س) آسمانی شد.

اینجانب به نمایندگی از استاندار معزز، با تبریک و تسلیت عروج عاشقانه شهید مدافع حرم احمد جلالی نسب به محضر امام عصر (عج) ونائب برحقش رهبر معظم انقلاب، همه ملت ایران، مردم شهیدپرور استان قم بویژه خانواده شهید جلالی نسب، از خداوند عاجزانه مسالت می‌کنم تا نتیجه این دلاور‌مردی‌ها و رشادت‌ها را پیوند انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی (عج) قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار