رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه خبر داد؛

مراکز درمانی استان بیماران قطع نخاعی را بدون نوبت ویزیت کنند

محمودرضا مرادی گفت: به تمامی مراکز دانشگاهی در سطح استان ابلاغ کرده‌ایم که به جانبازان نخاعی، بدون وقت قبلی و به فوریت خدمت درمانی و ‌تشخیصی ارائه شود.
کد خبر: ۳۴۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵ - 12April 2019

مراکز درمانی استان بیماران قطع نخاعی را بدون نوبت ویزیت کنندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «محمود‌رضا مرادی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه به همراه مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونان و جمعی از مدیران دانشگاهی با حضور در منزل «محمدمراد کیانی» و «علی‌حسین قدمی» با این جانبازان سرافراز و خانواده ایثارگر آنان دیدار و از رشادت‌های رزمندگان جان بر کف دوران دفاع مقدس تجلیل کردند.

بر اساس این گزارش، علی‌حسین قدمی جانباز جهادگر بسیجی 70 درصد دوران دفاع مقدس است که در سال 1361 در مناطق عملیاتی کامیاران مجروح و به مقام جانبازی نائل آمد، محمد‌مراد کیانی جانباز 70 درصد و از دلیرمردان سپاه پاسداران است که در سن 19 سالگی در مناطق عملیاتی سردشت قطع نخاع و به افتخار جانبازی در دفاع از دین و میهن نائل آمد

این جانبازان در این دیدار ضمن مرور خاطرات دوران دفاع مقدس و قدردانی از رئیس دانشگاه و همراهان وی، چنین دیدارهایی را موجب دلگرمی خانواده ایثارگران دانستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این دیدار، اظهار داشت:  به تمامی مراکز دانشگاهی در سطح استان ابلاغ کرده‌ایم که به جانبازان نخاعی، بدون وقت قبلی و به فوریت خدمت درمانی و ‌تشخیصی ارائه شود.

مرادی افزود: با همکاری سازمان نظام پزشکی از پزشکان خواسته‌ایم تا در مطب‌های خود حتی‌الامکان جانبازان نخاعی را بدون‌ نوبت و در اسرع‌وقت ویزیت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: دیدار و قدرشناسی از خانواده‌های گرانقدر شهدا و ایثارگران یک وظیفه و حداقل کاری است که می‌توانیم انجام دهیم و امیداوارم توفیق و برکت خدمتگزاری به یادگاران دوران دفاع مقدس را بیش از پیش داشته باشیم، خانواده و به ویژه همسران جانبازان ایثارگرانه هم پای آنان، سختی‌های جانبازی را تحمل می‌کنند و نزد خدا در دنیا و آخرت اجر بسیاری دارند.

وی در ادامه با اهدای لوح و هدایایی از رشادت‌ها و فداکاری‌های این جانبازان پرافتخار و خانواده آنان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار