امام جمعه برازجان:

سپاه پاسداران نهادی برخواسته از بطن مردم است

حجت‌الاسلام «حسن مصلح» گفت: سپاه پاسداران نهادی برخواسته از بطن مردم است و از بدو تأسیس تاکنون در همه عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی فعالیت مؤثری داشته است.
کد خبر: ۳۴۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸ - 12April 2019

سپاه پاسداران نهادی برخواسته از بطن مردم است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حسن مصلح» امام جمعه برازجان در خطبه‌های امروز نماز جمعه با تبریک اعیاد شعبانیه بارش باران را یک نعمت و فرصت دانست و اظهار داشت: اگر برای این نعمت از قبل برنامه‌ریزی و تدابیر لازم اندیشیده نشود تبدیل به بحران می‌شود و امید می‌رود همچون گذشته آحاد مردم و همه اقشار جهت امدادرسانی و جبران خسارت سیل زدگان متحد شوند.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی، از همه نیروهای مسلح به ویژه ارتشی‌های دلاور تقدیر نمود و گفت: نیروهای ارتش هشت سال در دفاع مقدس حضور داشتند و بعد از جنگ هم تلاش‌های بسیاری انجام دادند و شهید سپهبد قرنی و شهید صیاد شیرازی از شهدای بزرگوار ارتش هستند که به دست منافقان به شهادت رسیدند.

امام جمعه برازجان با محکوم کردن تصمیم خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حادثه‌ای که اتفاق افتاد و استکبار به سرکردگی سران آمریکا اوج ضعف و انفعال خودشان را نشان داد و جمعیّتی که به عنوان نیروهای آزادی‌خواه پاسدار ارزش‌ها، مرزها و شرف جامعه‌ی اسلامی و منطقه به حساب می‌آید، این جمع را به عنوان تروریست خواندند، غافل از این که نتوانستند ضعف و انفعال و بدبختی خودشان را از راه دیگری نشان بدهند.

وی تصریح کرد: توطئه جهانی بر این امر اتّفاق کردند که با خلق داعش، طالبان و القاعده منطقه را به آتش بکشند و با جنگ داخلی، امنیت اسرائیل را تأمین کنند، با ضرب شست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فضل الهی نابود شدند و از بین رفت.

خطیب جمعه برازجان ضمن محکوم کردن تصمیم خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: به فرموده امام راحل (ره) که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» و سپاه پاسداران نهادی برخواسته از بطن مردم است و از بدو تأسیس تاکنون در همه عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی فعالیت مؤثری داشته است.

وی بیان داشت: پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن، تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب، خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و حفظ امنیت کشور بخشی از دستاوردها و اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها