سردار زاهدیان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

همکاری ناجا با نیروهای دریایی سپاه و ارتش برای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور

در راستای مبارزه با مواد مخدر در دریا، هماهنگی‌های خوبی با دریابانی ناجا و نیروهای دریایی سپاه و ارتش صورت گرفته است و در چند روز گذشته بیش از یک تُن و 200 کیلو مواد مخدر در استان هرمزگان کشف شد.
کد خبر: ۳۴۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۶ - 14April 2019

همکاری با نیروی دریایی سپاه و ارتش برای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشورسردار «مسعود زاهدیان» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه ایران در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر در دنیا یک الگو است، اظهار داشت: در سال گذشته با تلاش‌های صورت گرفته 675 تُن مواد مخدر در سراسر کشور کشف شد.

وی ادامه داد: پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در سال گذشته بیش از 25 هزار معتاد متجاهر را از سطح کشور جمع‌آوری و تحویل مراجع مرتبط داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به اینکه تمرکز ما در مبارزه با مواد مخدر بر مرز‌های شرقی و جنوب شرقی کشور است، گفت: امروز بیش از 70 درصد از کشفیات مواد مخدر بر اساس اشراف اطلاعاتی است.

سردار زاهدیان با اشاره به اینکه قاچاقچیان مواد مخدر برای وارد کردن مواد مخدر رو به دریا آوردند، افزود: اقداماتی که در مرز‌های شرقی صورت گرفته باعث شده است محدودیت ورود مواد مخدر از این مرز‌ها بیشتر شود و قاچاقاچیان برای اینکه بتوانند موادشان را به مناطق مصرف منتقل کنند امروز از مسیر دریا استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: در راستای مبارزه با مواد مخدر در دریا هماهنگی‌های خوبی با دریابانی ناجا، نیروی دریایی سپاه و ارتش صورت گرفته است و در چند روز گذشته بیش از یک هزار و 200 کیلو مواد مخدر در استان هرمزگان کشف شد.

سردار زاهدیان گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر در توسعه تشکیلاتی و گسترش تجهیزات مناطق ساحلی کار‌های خوبی انجام شده و توفیقات خوبی به دست آوردیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها