فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی:

دولت امریکا صلاحیت ندارد یک نهاد برآمده از قانون اساسی را تروریست بخواند

امیر سرتیپ دوم «ارسلان پرویز» با بیان اینکه شیطان بزرگ با تحریم سپاه پاسداران و تروریست نامیدن آنها نهایت دشمنی و خباثت خود را با ملت ایران نشان داد، گفت: دولت امریکا با ارتکاب جنایات بی‌شمار در اکثر نقاط جهان، صلاحیت ندارد یک نهاد برآمده از قانون اساسی یک کشور را تروریست بخواند.
کد خبر: ۳۴۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ - 13April 2019

دولت امریکا صلاحیت ندارد یک نهاد برآمده از قانون اساسی را تروریست بخواندبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم «ارسلان پرویز» فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی امروز در دیدار فرماندهان ارشد یگان‌های مستقر ارتش در بیرجند با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: نامگذاری روز ارتش توسط امام خمینی پاسخی مناسب باشد به وفاداری ارتشیان به آرمان‌های انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه همواره پیام جمهوری اسلامی ایران برای کشورهای همسایه، تقویت صلح و دوستی و ثبات منطقه‌ای است، عنوان کرد: ارتش مکتبی و ولایی در مقابل بدخواهان همچون مشتی آهنین بوده و حضوری ولایتمدارانه در همه عرصه‌ها دارد.

پرویز وجود ارتش برای کشور را مایه آرامش و دلگرمی دانست و گفت: برای اولین در قرون اخیر، تهاجم دشمنان قسم خورده نظام را که در هشت سال دفاع مقدس صورت گرفت، بدون جداشدن حتی یک وجب از خاک مقدس کشورمان را به شکست انجامید و در حال حاضر این ارتش انقلابی در همه زمینه ها به خودکفایی رسیده است.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی اعلام کرد: تنوع تسلیحات بومی در ساختار جمهوری اسلامی ایران به جز چند کشور ابرقدرت در  جهان، نظیری ندارد و اکنون پیچیده‌ترین تسلیحات را از زیر دریا تا مافوق جوّ می‌سازیم.

وی با اشاره به اینکه ارتش چگونگی پاسخگویی به تهدید با واقعیتی غیرقابل انکار را به اردوگاه دشمن تبدیل کرده، گفت: ارتش اجازه نخواهد داد در غوغای عملیات روانی و جنگ تبلیغاتی امپراطوری رسانه‌ای صهیونیزم، راهبرد مقامت هوشمندانه که دستور کار مردم و انقلاب اسلامی است تحت تأثیر اندیشه های شیطانی آسیب ببیند.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی منشأ اقتدار ملت ها را دارای دو علت دانست و افزود: اتکا به ایمان، توانمندی‌های درونی، خودباوری و استفاده از استعدادهای زمینی عامل اول و استفاده از فرصت‌ها و حضور مقتدرانه بین‌المللی و منطقه‌ای به عنوان عامل دوم به عنوان عوامل اقتدار ایران مطرح است.

پرویز ملتی را موفق برشمرد که حضور تعیین کننده داشته باشد و افزود: امروز مأموریت ما و نیروهای مسلح مضاعف است زیرا دشمن به میدان آمده تا معادلات بین‌المللی را به نفع نامشروع عده‌ای محدود و سرمایه دار و بی‌فرهنگ رقم بزند.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی در خصوص نامگذاری سال 98 با نام سال رونق تولید بیان داشت: طبق بیانات رهبر اگر به این موضوع کلیدی توجه شود مشکلات معیشتی و کاهش ارزش پول ملی و... را می‌توان رفع و رجوع کرد و ما نیروهای مسلح با تولید امنیت، نقش کلیدی خود را در خصوص رونق تولید و کسب و کار در فضای آرام مثل همیشه انجام خواهیم داد.

پرویز همچنین با محکوم کردن اقدام امریکا در تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یک بار دیگر با صدایی بلند با ملت ایران اعلام می کنیم امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی با بیان اینکه شیطان بزرگ با تحریم سپاه پاسداران و تروریست نامیدن آنها نهایت دشمنی و خباثت خود را با ملت ایران نشان داد، اضافه کرد: دولت امریکا با ارتکاب جنایات بی‌شمار در اکثر نقاط جهان، صلاحیت ندارد یک نهاد برآمده از قانون اساسی یک کشور را تروریست بخواند.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای ملت بزرگ ایران و برآمده از متن ملت ایران و براساس اصل 150 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یکی از نیروهای پرقدرت و پرتوان در کنار ارتش جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها