نماینده ولی فقیه در استان همدان:

آمریکا و استکبار جهانی در راس حامیان تروریسم قرار دارند

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: آمریکا و استکبار جهانی در راس حامیان تروریسم قرار دارند و با توجه به اقدام اخیر رئیس جمهور امریکا خود او اولین مبارز با جامعه بشری در تمام جوامع شناخته می‌شود.
کد خبر: ۳۴۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ - 13April 2019

آمریکا و استکبار جهانی در راس حامیان تروریسم قرار دارد ولی سپاه را تروریست می نامدبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌‌الله شعبانی موثقی» امروز شنبه ۲۴ فروردین در نخستین جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: آمریکا و استکبار جهانی در راس حامیان تروریسم قرار دارند و با توجه به اقدام اخیر رئیس جمهور این کشور، گویا ترامپ قصد دارد که در صف اول مخالفت با عقلانیت بشری، اولین‌ها را رقم بزند و این در حالی است که خود او اولین مبارز با جامعه بشری در تمام جوامع شناخته می‌شود.

شعبانی ادامه داد: ایران خواستار صلح و دوستی بوده و اگر ترامپ پای خود را از خاورمیانه بیرون بکشد ایران با هیچ کشوری خصومت و مشکلی نخواهد داشت و یقین داریم که هیچ یک از جوامع بین‌المللی این اقدام ترامپ را نخواهند پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از سیاستمداران آمریکا هم این اقدام ترامپ را شایسته ندانستند عنوان کرد: عملکرد ترامپ به قدری سطحی و نامتعارف بود که بسیاری از دولتمردان آمریکا هم نسبت به این اقدام عکس‌العمل نشان داده‌اند.

امام جمعه همدان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و زحمات ستاد مدیریت بحران و مسئولان در بحران سیل افزود: اگر چه سیل، صدمات و خسارات زیادی را برای مردم به خصوص حواشی شهر و کشاورزان به وجود آورد، اما باید به جنبه مثبت آن مانند رفع کمبود آب و رونق کشاورزی توجه کرد زیرا بلایای طبیعی غیرقابل پیش‌بینی و جلوگیری هستند.

این مسئول تصریح کرد: وقوع سیل موجب شد که مسئولان برای رفع مشکلات روانی و اقتصادی مردم آسیب‌دیده توجه بیشتری به خصوص در حواشی شهر داشته باشند اگر چه تا کنون مسئولان و نیروهای اعزامی از جمله سپاه، ارتش، بسیج، هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی به خوبی عمل کرده و من قدردان آنها هستم.

شعبانی در رابطه با شعار اقتصادی سال‌جاری خاطرنشان کرد: در سال‌جاری در یک جنگ اقتصادی قرار داریم که برای مقابله و نجات از آن مسئولان باید مدیریت جهادی داشته باشند و مسئله شعار سال یعنی رونق تولید را جدی بگیرند چرا که اولین مسئله مهم در راس امور کشور مشکلات اقتصادی است که متاسفانه گریبان‌گیر جوانان جامعه شده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اضافه کرد: فرصت‌ها را باید ساخت و نباید منتظر رسیدن آنها باشیم همان‌طور که در چند سال پیش برای خرید سیم‌خار دار هیچ یک از کشورها با ایران همکاری نمی‌کرد، اما به همت مدیریت جهادی مدیران اکنون رژیم صهیونیستی هم نمی‌تواند با ایران مقابله کند.

نماینده ولی فقیه استان همدان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که نباید سال جدید  را سال تهدید‌ها تلقی کنیم بلکه سال ۹۸ سال فرصت‌ها است و این فرصت‌ها باید توسط مدیران و مسئولین به دور از هر گونه تنش و اختلاف در راستای توسعه اقتصادی و نفع مردم باشد.

شعبانی بیان داشت: در حال حاضر جامعه با دو مشکل عمده تورم و نوسانات قیمت روبرو است که هیچ یک از اقلام ثبات قیمت ندارند بنابراین این مسئله مهم‌ترین وظیفه مسئولان است که باید با روحیه جهادی کار کنند.

وی متذکر شد: ارزش تمام قدرت‌ها و منصب‌ها گذرا است و قطعا چهار سال دیگر افراد دیگری جای من و دیگر مسئولان خواهند بود و ارزش این ریاست‌ها به میزان خدمتگزاری من و شما به مردم است.

امام جمعه همدان گفت: اگر کسی توانست این فرصت ریاست‌ها را غنیمت شمارد و به مردم خدمت کند از ارزش و جایگاه والایی برخوردار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار