رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

فرهنگ ایثار و شهادت قوی‌ترین مولفه قدرت نرم در برابر خباثت‌های آمریکاست

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت قوی‌ترین مولفه قدرت نرم ما در برابر خباثت‌های آمریکاست.
کد خبر: ۳۴۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ - 13April 2019

فرهنگ ایثار و شهادت قوی ترین مولفه قدرت نرم در برابر خباثت های آمریکاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین «اسدالله جعفری» رئیس کل دادگستری خراسان شمالی امروز  با «سیدعابس حسینی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی دیدار و گفت‌وگو کرد.

جعفری خدمت در بنیاد شهید را بسیار با ارزش و دارای جایگاه بالا خواند و گفت: خدمت در بنیاد شهید بالاترین خدمت هاست و می بایست کارکنان بنیاد شهید این راه را ادامه دهند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی بیان کرد: مجموعه ایثارگران، شهدا و جانبازان بسیار ارزشمندند و یک گنجینه به شمار می آیند.

وی اظهار کرد: اگر بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را که قوی ترین مولفه قدرت نرم ما در برابر خباثت های آمریکاست حفظ کنیم به قطع در برابر دشمنان پیروز خواهیم شد.

جعفری با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را فراگیر و همگانی کنیم، گفت: ما از طریق فرهنگ ایثار و شهادت در برابر بسیاری از حوادث و جنگ نرم دشمن موفق شده ایم و باید این فرهنگ را همچنان حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه کاری که شهدا و جانبازان انجام دادند کار خدایی است و در دل و اندیشه آن ها وجود داشت، افزود: با خدمت خالصانه بنیاد شهید و نظام که در راستای صیانت از ارزش ها فعالیت می کنند، ما نیز پاسدار این ارزش ها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها