گام دوم/ یادداشت/ فاطمه رعیت‌نژاد

برقراری عدالت در مناطق سیل‌زده تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

یکی از افتخارات انقلاب اسلامی ایران برقراری عدالت در کشور است که امروز یاری رساندن به مردم سیل زده و رعایت عدالت در تقسیم امکانات و کمک‌های مردمی بر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر سنگین کردن کفه عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور می‌افزاید.
کد خبر: ۳۴۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵ - 17April 2019

برقراری عدالت در مناطق سیل زده تحقق بیانیه گام دوم انقلاب استگروه استان‌های دفاع‌پرس - فاطمه رعیت نژاد؛ بهار همیشه و هر زمان نویدبخش سال و آغازی دوباره برای جبران همه کاستی ها و هدر رفت ها است و اما این فصل نوید بخش، امسال به گونه ای دیگر رخ به مردم ایران نشان داد. باران رحمت الهی در این فصل نوید بخش، در بعضی از نقاط میهن عزیزمان خشمگین تر بر سر مردم بارید و خاطرات تلخی از خود به جای گذاشت و قلب ایران را به درد آورد.

این بار تمام قلب ها از خشم طبیعت به درد آمد، مرد و زن از جای جای ایران سعی دارند خود را به گمیشان ها و لرستان های ایران برسانند تا گوشه ای از آلام مردم را بکاهند.

صفحات فضای مجازی و اخبار رادیو و تلویزیون را که دنبال می کنیم، تصاویر دردناکی به چشم می خورد و سیل اشک برخاسته از آه، دل را روانه پهنای صورت می نماید و قلم را به جولان در می آورد، قلم می چرخد تا هشدار دهد امروز تمام ایران باید یک صدا و دست در دست هم ایران را دوباره آباد کند.

همان گونه که حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی» در بیانیه گام دوم انقلاب می فرمایند «این از برکات انقلاب اسلامی است که جوانان را میدان دار اصلی حوادث و وارد عرصه مدیریت کرد؛ روحیه و باور ما می توانیم را به همگان منتقل کرد و منشاء برکات بزرگ شد...».

حضرت امام خامنه ای چه زیبا فرموده اند که جوانان میدان دار اصلی حوادث باشند ...

و امروز جوانان از جای جای ایران پهناور لبیک گویان در قالب گروه های جهادی خود را به مناطق سیل زده رسانده اند و در حال یاری رساندن به هم نوعان خود می باشند.

و اما حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب به سنگین کردن کفه عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور اشاره دارند و امروز به ظرافت و اهمیت این نکته در مناطق سیل زده می توان پی برد.

اخبار را که دنبال می کنیم گله مردم از تقسیم امکانات در مناطق سیل زده است. همه واقفیم که سیل کمک های مردمی و دولتی روانه مناطق سیل زده شده است اما به درستی و عدالت در بین مردم تقسیم نمی شود.

چه خوب است که مردم و جوانان یاری رسان در سنگین کردن کفه عدالت در مناطق سیل زده تلاش نمایند چرا که حضرت امام خامنه ای در بیانیه گام دوم انقلاب می فرمایند: «نارضایتی این حقیر از کارکرد عدالت در کشور به دلیل آنکه این ارزش والا باید گوهر بی همتا بر تارک نظام جمهوری اسلامی باشد و هنوز نیست، نباید به این معنی گرفته شود که برای استقرار عدالت کار انجام نگرفته است. واقعیت آن است که دستاوردهای مبارزه با بی عدالتی در این چهار دهه، با هیچ دوره دیگر گذشته قابل مقایسه نیست...»

همان گونه که همگان آگاهیم سیل کمک های مردمی نیز به مناطق سیل زده بسیار است اما به فرموده حضرت آقا کفه عدالت نیز باید سنگین باشد و تحقق این مهم همچون همیشه بر دوش جوانان مومنی است که خودجوش و در قالب گروه های جهادی بی وقفه به مناطق سیل زده شتافته اند.

جوانان باید تلاش نمایند تا امکانات به نحو شایسته و با عدالت تقسیم شود تا اگر ذره کوچکی از ناهماهنگی در تقسیم کمک ها وجود دارد، دست مایه گروه های معاند و ضد انقلاب نشود و این سیل خروشان جوان یاری رسان در مناطق سیل زده، خار چشمی در جهت کور نمودن منافقین و دشمنان انقلاب باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها