نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی:

تفکر پاسداری و بسیجی در همه نیروهای مسلح وجود دارد

حجت الاسلام «سید علیرضا عبادی» با بیان اینکه تفکر پاسداری و بسیجی منحصر به این سپاه پاسداران نیست و در همه اقشار مختلف و نیروهای مسلح وجود دارد، گفت: امروز همه نیروهای مسلح یکی هستند.
کد خبر: ۳۴۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ - 13April 2019

تفکر پاسداری و بسیجی در همه نیروهای مسلح وجود داردبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی امروز در دیدار با سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به مناسبت محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا در تروریست خواندن سپاه، اظهار داشت: تفکر پاسداری و بسیجی که منحصر به این ارگان نیست و در همه اقشار مختلف و نیروهای مسلح وجود دارد.

وی افزود: امروز همه این نیروها یکی هستند و اقدامات صورت گرفته در داخل کشور در جهت محکوم کردن اقدام امریکا پاسخ خوبی برای دشمن شد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی با بیان اینکه از روز اول همین‌طور بوده و در میدان عمل و در دفاع هشت ساله جنگ تحمیلی نیز همه اقشار بودند، عنوان کرد: ارتشی، سپاهی، نیروی انتظامی، طلبه، دانشگاهی، کارگر و کشاورز همه در صحنه‌های دوران دفاع مقدس حضور داشتند و با هم متحد بودند.

عبادی یادآور شد: در طول این 40 سال آنهایی که به هر میزان از این روحیه بهره مند شده بودند حضور داشتند و امروز در سیل اخیر همه در جهت همکاری با هم هستند که در سال گذشته در زلزله کرمانشاه نیز همین‌طور بوده است.

وی با اشاره به اینکه روحیه ایمانی یعنی همین، اضافه کرد: اگر این تفکر به صورت فراگیر باشد که در ایران اسلامی شاهد فکرهای بیگانه گرا نباشیم، هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی تأکید کرد: مشکلات مربوط به حرکت های کم ایمانی است که منشأ فتنه‌های بزرگ است و خیلی از جاها برای مردم مشکل ساز می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه با بازی های سیاسی سر عده ای کلاه گذاشته می‌شود، مطرح کرد: اما انگیزه اصلی مردم از روز اول انقلاب، 98 درصد اسلام را می خواهند که امروز هم همین‌طور است.

وی با بیان اینکه اگرچه در تجربه گام اول انقلاب ضعف هایی داشتیم که باید آن ها را تابلو کنیم، خاطرنشان کرد: موفقیت‌‌های خوبی نیز داشتیم که هرجا موفق بودیم نقطه قوت ما است و هرجا ضعف داشتیم باید از آن پرهیز کنیم و به آرمان های خودمان نزدیک کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار