در جلساتی جداگانه و با حضور روحانی؛

برنامه‌های چهار معاونت ریاست جمهوری، وزارت ورزش و بانک مرکزی بررسی شد

گزارش عملکرد سال ۱۳۹۷ چهار معاونت ریاست جمهوری، وزارت ورزش، بانک مرکزی و برنامه‌های سال جاری آنها، در جلسات جداگانه بررسی شد.
کد خبر: ۳۴۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ - 13April 2019

عملکرد سال ۹۷ و برنامه‌های سال جاری چهار معاونت ریاست جمهوری، وزارت ورزش و بانک مرکزی بررسی شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، گزارش عملکرد سال ۱۳۹۷ چهار معاونت ریاست جمهوری، وزارت ورزش و بانک مرکزی و برنامه‌های سال جاری آنها، در جلسات جداگانه بررسی شد. در این جلسات که روز شنبه با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، لعیا جنیدی معاون امور حقوقی رئیس جمهور، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، علی‌اکبر صالحی معاون رییس‌ جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، آقای مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و آقای عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی و به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد؛ هر یک از روسای این دستگاه‌ها به تشریح دستاوردها و برنامه‌های اجرا شده در سال ۹۷ در حوزه عملیاتی تحت مدیریت خود و برنامه‌های سال جاری پرداختند.

رئیس جمهور نیز در این جلسات پس از استماع گزارش‌ها، با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات انجام شده، رهنمودها و نکاتی ضروری را برای بهبود روند اجرای برنامه‌های سال جاری این دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها ارائه کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار