ارسال کمک‌های مردم زلزله زده سرپل ذهاب به استان لرستان

۶ کامیون حامل کمک‌های مردمی زلزله زدگان سرپل ذهاب امروز (شنبه) با حضور مسئولان این شهرستان و جمعی از فرماندهان نظامی راهی مناطق سیل زده استان لرستان شد.
کد خبر: ۳۴۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ - 13April 2019

ارسال کمک های مردم زلزله زده سرپل ذهاب به استان لرستانبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «نجفعلی کرمی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب در حاشیه ارسال این کمک ها اظهار داشت: 6 کامیون حامل کمک های مردمی زلزله زدگان سرپل ذهاب امروز (شنبه) با حضور مسئولان این شهرستان و جمعی از فرماندهان نظامی راهی مناطق سیل زده استان لرستان شد و این اقلام شامل مواد غذایی و وسایل گرمایشی است که توسط زلزله زدگان جمع آوری شد.

کرمی  افزود: این نخستین محموله از کمک های مردمی بسیج جامعه زنان شهرستان سرپل ذهاب به مناطق سیل زده است و در تلاشیم که به زودی دومین کاروان هرچه سریع تر با امکانات بیشتر گسیل شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب گفت: با توجه به اینکه شهرسرپل ذهاب زلزله زده و خسارت دیده است اما مردم نیک اندیش و نوع دوست آن به صورت خودجوش در سطح روستاها و شهر، برای کمک به سیل زدگان عزم خود را جزم کردند و علاوه بر کمک های نقدی و غیرنقدی با خودروهای شخصی در مناطق سیل زده حضور یافتند و در حال امدادرسانی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار