خاطرات روزانه پاسدار شهید مهدی محمدباقری (۲۸) / تقدیر از گردان ۹ در پادگان ولی عصر (عج)

پاسدار شهید «مهدی محمدباقری» در خاطرات خود شرحی درباره تقدیر از گردان ۹ در پادگان ولی عصر (عج) و مجلس ختم ۳۳ تن از شهدای بازی‌دراز را بیان می‌کند.
کد خبر: ۳۴۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰ - 20April 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «مهدی محمدباقری» در تاریخ یکم تیر ۱۳۳۷ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خاطرات روزانه پاسدار شهید مهدی محمدباقری (۲۸)/ تقدیر از گردان 9 در پادگان ولیعصر (عج)

تصویر دفترچه خاطرات پاسدار شهید «مهدی محمدباقری»

خاطرات روزانه پاسدار شهید مهدی محمدباقری (۲۸)/ تقدیر از گردان 9 در پادگان ولیعصر (عج)

ادامه متن دفترچه خاطرات را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«چهارشنبه ۱۳۶۰/۲/۱۶

امروز صبح با محمود به پادگان رفتیم در پادگان ولی عصر مراسم تقدیر از گردان ۹ به عمل آمد اول باتلاوتی چند از قرآن مجید و بعد برادر وزوایی (شهید) راجع به عملیات بازی‌دراز (بازوی ولایت فقیه) صحبت کرد و استخاره‌ای که از عملیات کرد سوره حج آیه ۳۷ آمد و خداوند رخصت جنگ به رزمندگان اسلام داد و بعد از ظهر هم رفتم به ختم برادر مصطفی کاظمی در حسینیه کاشونک بود و الان هم که ساعت ۱۲/۴۰ دقیقه نیمه شب است. علی عرب (شهید) آمده، که من و علی بیداریم بقیه خوابیده‌اند من مشغول نوشتن خاطره روز هستم و علی هم مشغول خواندن نهج الفصاحه است.
شنبه ۱۳۶۰/۲/۱۹
امروز بعد از ظهر ساعت ۲/۵ الی ۴/۵ مجلس ختمی از طرف سپاه پاسداران برای ۳۳ تن از شهدای بازی دراز که در گردان ۹ بود برگزار شد و من و محمود رفتیم خیلی مجلس با شکوهی بود و علی عرب (شهید) را آن جا دیدم و عصری برگشتیم به منزل و من فعلاً در حال مرخصی هستم تا ۱۳۶۰/۲/۲۹ مرخصی دارم».

ادامه دارد...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار