نماینده ولی فقیه در استان فارس:

سپاه در پاسداری از انقلاب تنها نیست

آیت‌الله «لطف‌الله دژكام» با اشاره به اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه تأكید كرد: سپاه در وظیفه خود که پاسداری از انقلاب است، تنها نخواهد بود.
کد خبر: ۳۴۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶ - 13April 2019

سپاه در پاسداری از انقلاب تنها نیستبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، آیت‌الله «لطف‌الله دژكام» نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز(شنبه ۲۴ فروردین‌) در تجمع طلاب و روحانیان این استان كه در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مركز مدیریت حوزه علمیه فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه سپاه در وظیفه خود که پاسداری از انقلاب است، تنها نخواهد بود، گفت: باید خود را مقابل دشمن از هر جهت آماده کنیم.

وی با بیان اینکه منطقی که در سیاست حاکم بوده، قدرت است، افزود: قانونی که در کاخ‌های سفید حاکم است، قانون جنگل است، قطعاً سپاهیان در عرصه‌های مختلف قدرتمندی خود را نشان داده‌اند، روزی گذشتن از رود پرخروشی مانند اروند و رفتن و شکستن قدرت پدافندی دشمن کار استثنایی بود که هیچ‌کس باور نمی‌کرد، اما سپاه آن را انجام داد.

امام جمعه شیراز تأكید كرد: به دنیا اثبات کرده‌ایم که در میدان نبرد نه اینکه چیزی از آنان کم نداریم، بلکه آنان چیزهایی از ما کمتر دارند که همین مطلب عامل شکست آن‌هاست، جوانان انقلابی از مرگ نمی‌ترسند، بلکه این سربازان دشمن هستند که ترس دارند.

آیت‌الله دژكام همچنین به فعالیت‌های سپاه پاسدارن در عرصه جهاد اقتصادی اشاره كرد و گفت: در عرصه جهاد اقتصادی نیز سپاه اقدامات شایانی کرده است.

وی ادامه داد: ما روحانیان و حوزوی‌ها باید در همه عرصه‌ها قوی باشیم؛ چراکه این میدان‌هایی است که باید قدرت امثال شما در آن ورود پیدا کند، ادامه درس با قدرت بیشتر، نوعی حمایت از سپاه است، چرا که نظام مقدس اسلامی در فرداها به آن نیاز دارد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس گفت: حوزه علمیه فارس باید از همین امروز تصمیم بگیرد که میدان کار خود را فراتر از فارس و کشور ایران ببیند و طبق گفته مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب باید جهان را آماده ظهور حضرت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها