واکنش رئیس دفتر رئیس جمهور به خبر «کمبود گندم»

رئیس دفتر رئیس جمهور در اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه در سال جاری گندم در کشور با کاهش مواجه است، واکنش نشان داد.
کد خبر: ۳۴۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ - 13April 2019

واکنش رئیس دفتر رئیس جمهور به خبر «کمبود گندم»به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در گفت‌وگویی در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه در سال جاری با کاهش تولید گندم در کشور مواجه هستیم، اظهار داشت: خیر این موضوع را قبول ندارم، چراکه هفته گذشته این موضوع در جلسه هیات دولت مورد بررسی قرار گرفت و وزیر جهاد کشاورزی به صورت جدی این مسئله را رد کرد و تاکید داشت که قبول داریم در بخشی از مزارع کشاورزی ما به گندمکاران خسارت وارد شده است، ولی در حال حاضر به علت بارندگی خوب کشت دیم مناسب بوده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه هیچ مشکلی در حوزه تهیه گندم نداریم، گفت: امسال درباره خودکفایی در حوزه گندم همانند سال‌های گذشته عمل می کنیم و مردم هم هیچ نگرانی در این زمینه نداشته باشند. متاسفانه این شایعه سازی‌ها صرفا راجع به گندم نیست؛ به طور مثال برخی‌ها می گویند که فلان سد تخریب شده است و ... به همین خاطر بنده از مردم خواهش می کنم که درباره مسائل مهم کشور به مطالبی که مقامات و مسئولان رسمی کشور از صداوسیما مطرح کرده توجه کنند.

واعظی افزود: مردم نباید به مسائلی که در فضای مجازی مطرح می‌شود؛ توجه کنند به این دلیل که فضای مجازی هر کسی می‌تواند مطلبی بگویید و آن مطلب را انعکاس دهد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها