حسینی در نشست هم‌اندیشی هنرمندان بسیجی:

لزوم حضور پررنگ‌تر هنرمندان در مناطق سیل‌زده/ بیانیه گام دوم انقلاب دارای سوژه‌هایی برای تولید اثر هنری است

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به لزوم حضور پررنگ‌تر هنرمندان در مناطق سیل‌زده، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب دارای سوژه‌هایی برای تولید اثر هنری است.
کد خبر: ۳۴۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸ - 13April 2019

لزوم حضور پررنگ‌تر هنرمندان در مناطق سیل‌زده/ بیانیه گام دوم انقلاب دارای سوژه‌هایی برای تولید اثر هنری استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشست هم اندیشی هنرمندان بسیجی با سردار «سپهر» جانشین سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در پادگان، ولی عصر (عج) برگزار شد.

جمال شورجه، محمدتقی فهیم، مهران رجبی، فرهاد قائمیان، فارسیجانی، گلریز، کوروش زارعی، علیرضا قزوه، جمشید جم، جعفر دهقان و بسیاری دیگر از چهره‌های سرشناس هنری و ادبی کشور در این نشست حضور خواهند داشتند.

سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: هفت دستاورد در این بیانیه مورد اشاره رهبری قرار گرفته که می‌تواند هرکدام سوژه و دستمایه‌هایی برای تولیدات هنری باشد.

وی گفت: رهبر انقلاب وقتی انفعال ما را مشاهده کردند خودشان دست به کار شدند و چنین بیانیه‌ای صادر کردند. امیدوارم بتوانیم در همه رشته‌های فرهنگی و هنری در این زمینه به تولیدات هنری بپردازیم.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد خاطرنشان کرد: رهبری در این بیانیه سبک زندگی را مسئله واضحی دانسته است که هنرمندان می‌توانند به آن بپردازند. هنرمندان باید از ابزار‌های جذاب استفاده کنند و در رونق تولید نیز تحرک بیشتری داشته باشند و طرحی براندازند تا از ظرفیت جوانان استفاده شود.

حسینی به مسئله سیل در استان‌های کشور اشاره کرد و افزود: لازم است هنرمندان فراتر از یک عکس یادگاری در مناطق سیل‌زده حضور داشته باشند چراکه می‌توانند از درد و رنج مردم بکاهند.

وی در ادامه به اقدام آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه اشاره کرد و گفت: اقدام نابخردانه آمریکایی‌ها موجب یک انسجام، شور و اشتیاق و گرایش به سپاه شده است به گونه‌ای که امروز خیلی از منتقدین نیز به سپاه اقبال نشان داده‌اند و بسیج می‌تواند خیلی از این فرصت استفاده کرد. نیاز است یک مانور قدرت توسط مجموعه‌های بسیج در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار