فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه خبر داد؛

اعزام 60 شناور منطقه دوم دریایی سپاه به خوزستان

سردار «رمضان زیراهی» گفت: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه 60 شناور شامل 45 قایق لگنی تندرو و 15 قایق جی‌می‌نی برای امدادرسانی به هویزه، بستان، باوی و روستاهای اطراف اهواز در استان خوزستان اعزام کرده است.
کد خبر: ۳۴۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸ - 13April 2019

اعزام  60 شناور منطقه دوم دریایی سپاه به خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «رمضان زیراهی» فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از اعزام تجهیزات و امکانات مورد نیاز مناطق سیل‌زده خوزستان خبر داد و اظهار داشت: در پی بروز مشکلات در مناطق سیل‌زده خوزستان نیروی دریایی سپاه ضمن تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای امدادرسانی، نیروهای متخصص را به نقاط حادثه دیده برای کمک رسانی اعزام کرد.

وی با بیان این که نیروی دریایی سپاه بیش از 280 قایق برای امدادرسانی به استان خوزستان اعزام کرده است گفت: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه نیز 60 شناور شامل 45 قایق لگنی تندرو و 15 قایق جی‌می‌نی برای امدادرسانی به هویزه، بستان، باوی و روستاهای اطراف اهواز در استان خوزستان اعزام کرده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان این که فعالیت این قایق‌ها به همراه نیروهای مجرب شبانه‌روزی است افزود: قایق‌ها حداقل روزانه بیش از یک هزار و 700 نفر را جابه‌جا و تمام ارزاق و مایحتاج عمومی آسیب دیدگان را تامین می‌کنند.

سردار زیراهی از انتقال 25 تن کالای مورد نیاز به وسیله شناورهای منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خبر داد و خاطر نشان کرد: در راستای ارائه خدمات درمانی به آسیب دیدگان، بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در یادمان شهدای هویزه راه‌اندازی شده است و خدمات درمانی را در بخش‌های مختلف تخصصی به سیل‌زدگان رایگان ارائه می‌کند.

وی، با اشاره به اعزام 13 خودرو سنگین برای امدادرسانی به خوزستان  گفت: 13 دستگاه تریلر و 9 خودرو سبک از سوی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه به استان خوزستان برای امدادرسانی اعزام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار