تلاش برای جذب کارشناس رسانه‌های ضدانقلاب به عنوان هیات علمی دانشگاه تهران

تلاش برای جذب «آریابرزن محمدی» فردی که با برخی رسانه‌های ضدانقلاب علیه انقلاب در ارتباط بوده در دانشگاه تهران درحالی صورت می‌گیرد که فارغ‌التحصیلان انقلابی این دانشگاه با کیفیت علمی بالا به دلایل واهی رد می‌شوند!
کد خبر: ۳۴۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ - 14April 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از فارس، خبر انتصاب «آریابرزن محمدی» به عنوان عضو هیات علمی در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران اخیرا از سوی برخی از رسانه‌ها و سایت‌های خبری منتشر شد و از طرفی هم گفته شد که پشت این انتصاب، طیفی از اساتید وابسته به «حزب منحله مشارکت» و رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و برخی از مدیران ارشد دانشگاه قرار دارند.

براساس اظهارات یک منبع مطلع «آریابرزن محمدی» در ابتدا قرار بود به عنوان عضو هیات علمی منصوب شود که گروه مطالعات منطقه‌ای با اکثریت آرا با این مسئله مخالفت کرد و گفته شده، چون تخصص این فرد که در انگلستان هم درس خوانده با نیاز گروه منطبق نبوده و از لحاظ علمی هم سطح پائینی داشته است.

بنابر اطلاعات رسیده «آریابرزن محمدی» در مدتی که در انگلستان بوده حتی نتوانسته یک کتاب با نام خودش با زبان انگلیسی یا فارسی تالیف کند.

محمدی در مدتی که در انگلستان بود در رسانه‌های جبهه ضد انقلاب فعالیت داشته و کارشناس ثابت تلویزیون «رها تی وی» که به زبان فارسی پخش می‌شود بوده‌است و یک بار هم در شبکه رها تی وی ادعا کرده که ایران از بسیاری از گروه‌های شیعی حمایت کرده و برای آن‌ها پول و اسلحه فرستاده است.

تلاش برای جذب کارشناس رسانه‌های ضدانقلاب به عنوان هیات علمی دانشگاه تهران

محمدی در دانشگاه «دورهَم» (Dorham) و در مرکز مطالعات بین‌المللی و تحت نظارت فردی به نام «انوشیروان احتشامی» استاد تمام رشته روابط بین‌الملل دانشگاه دورهَم، صاحب کرسی «شیخ ناصر المحمد احمد الصباح»، نخست وزیر پیشین کویت و از اعضای مهم خاندان سلطنتی کویت آموزش دیده است؛ بنابراین گزارش، حال عده‌ای در دانشگاه تهران در تلاش هستند تا این فرد را با سابقه علمی ضعیف و با عملکردی که بر علیه انقلاب داشته است، به عنوان هیات علمی منصوب کنند!

«آریابرزن محمدی» جدای این سوابقی که گفته شده هنوز تائیده گزینش را هم ندارد و گفته شده به دلیل این نکات منفی چهره‌های شاخص جذب هیات علمی دانشگاه مخالف انتصاب چنین فردی هستند. از طرفی وی در حدود 42 الی 43 سال سن دارد که براساس قانون چنین فردی با این سن را نمی‌شود به عنوان عضو هیات علمی جذب کرد.

تلاش برای جذب کارشناس رسانه‌های ضدانقلاب به عنوان هیات علمی دانشگاه تهران

گویا محمدی هفته گذشته اعلام کرده که حکم وی برای عضویت در هیات علمی در دانشگاه تهران صادر شده است! و حتی قرار است برای وی سمیناری هم در دانشگاه تهران برگزار شود!

این اتفاقات برای جذب محمدی در حالی صورت می‌گیرد که فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران که چندین کتاب و مقاله دارند، وفادار به انقلاب و نظام هستند و از کیفیت علمی برخوردارند و حتی نظر مثبت گروه را هم دارند به دلایل واهی رد می‌شوند!

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها