سردار گرامی:

خطر از شهر اهواز دفع شده است

مسئول مهندسی نیرو‌های مسلح در استان خوزستان گفت: حالت بحرانی از شهر اهواز برداشته شده و خطر از مناطقی همچون ورودی شهر اهواز که در معرض سیلاب بودند، رفع شده است.
کد خبر: ۳۴۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ - 14April 2019

خطر از شهر اهواز دفع شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمد گرامی» فرمانده گروه ۴۰ صاحب الزمان نیروی زمینی سپاه و مسئول مهندسی نیرو‌های مسلح در استان خوزستان با اشاره به اقدامات مهندسی نیرو‌های مسلح و به خصوص نیروی زمینی سپاه در استان خوزستان اظهار داشت: از روز ۱۳ فروردین طبق دستور فرمانده نیروی زمینی سپاه با همه تجهیزات به منطقه آمدیم.

وی افزود: در اولین مأموریت جاده پلدختر-معمولان را با موفقیت باز کردیم. در ادامه ماموریت در استان خوزستان مستقر شدیم و امکانات بیشتری هم اضافه کردیم و کار را در استان خوزستان پیگیری کردیم.

فرمانده گروه ۴۰ صاحب الزمان نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: هم‌اکنون حالت بحرانی از شهر اهواز برداشته شده است و خطر از مناطقی همچون ورودی شهر اهواز که در معرض سیلاب بودند، رفع شده است.

سردار گرامی با تاکید بر اهمیت هم افزایی نیرو‌های مسلح به عنوان یک فاکتور مهم در کنترل سیلاب تصریح کرد: گروه ۴۰ صاحب الزمان نیروی زمینی سپاه یک سیل بند به طول هشت کیلومتر در مناطق پرخطر شهر اهواز و کانال‌های پرخطر شهر ایجاد کرده است.

مسئول مهندسی نیرو‌های مسلح تاکید کرد: خطر از شهر اهواز دفع شده است و فعلا مشکلی از بابت سه کانال مهم شهر یعنی الغدیر، سلمان و شهید چمران نداریم.

وی با اشاره به تمرکز آب‌ها در جریان سیل در یک مسیر و زیرآب رفتن برخی روستا‌ها گفت: هم اکنون آب به صورت فشرده در حال حرکت به جفیر است. در مسیر گلدشت به ملاشیه نیز با تلاش شبانه روزی نیرو‌ها سیل‌بند‌های محکمی ایجاد شده است.

سردار گرامی در پایان درباره شایعات فضای مجازی پیرامون شهر دارخوین خاطرنشان کرد: این شایعات حقیقت ندارند. ما در شهر دارخوین مشکل خاصی از نظر سیل نداریم و مشکلی که ایجاد شده، بخش پایین‌دستی شهر دارخوین است که آن هم به تالاب شادگان برمی‌گردد؛ باید آب از شادگان به جاده ماهشهر آبادان هدایت شود که این کار در حال انجام است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار