هاشمی در جلسه شورای شهر تهران:

تصمیم ترامپ تمامی پایگاه‌های آمریکا در منطقه را به خطر می‌اندازد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران گفت: تصمیم ترامپ تمامی پایگاه‌های آمریکا در منطقه را به خطر می‌اندازد.
کد خبر: ۳۴۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ - 14April 2019

تصمیم ترامپ تمامی پایگاه‌های آمریکا در منطقه را به خطر می‌اندازد/ بررسی طرح دو فوریتی کمک دو برابری به مناطق سیل‌زدهبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محسن هاشمی رفسنجانی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در صد و سی و پنجمین جلسه رسمی این شورا با اشاره به اینکه امسال را با رخداد‌های داخلی و خارجی آغاز کردیم، اظهار داشت: وجود بارش‌های کم‌سابقه در مناطق مختلف کشور به اندازه کل سال ۹۶ بوده است که باعث جاری شدن سیل در کشور شد.

وی ادامه داد: در تهران با هوشیاری شهرداری تهران و مدیریت شهری و سازمان‌های مربوطه و بازدید‌های مختلف، اختلال‌های ایجاد شده مدیریت شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران با تجهیزات لجستیک و نیروی انسانی کمک‌های زیادی به استان‌های گلستان، لرستان، خوزستان کرده است و امروز لایحه دو فوریتی جهت کمک‌ها دو برابری به این استان‌ها در شورا بررسی می‌شود.

هاشمی افزود: سیل نشان داد که محیط زیست نقش مهمی در کنترل سیلاب دارد و باید با زمین‌خواران و کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، برخورد لازم انجام شود و اگر آیین نامه‌ها در این حوزه مشکلاتی دارند، مورد بررسی قرار گیرند.

وی همچنین در خصوص اقدام آمریکا مبنی بر درج نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این اقدام قابل توجیه نیست و یک تهدید است؛ اما این تهدید همچون شمشیر دو لبه است و پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه را به خطر می‌اندازد.

هاشمی خاطرنشان کرد: این تصمیم آمریکا مبتنی بر اعمال فشار مثلت عبری، عربی و آمریکایی بر ایران است؛ اما این تصمیم باعث وحدت بین تمام نهاد‌های کشور شده است.

وی افزود: مهمترین نیاز ما در مواجهه با تهدید، حفظ هوشیاری و اقتدار توأم با بصیرت است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها