حناچی در جلسه شورای شهر تهران اعلام کرد؛

آمادگی شهرداری برای مقابله با سیلاب احتمالی در تهران

شهردار تهران از آمادگی شهرداری برای مقابله با سیلاب احتمالی در این شهر خبر داد و گفت: هوشمندی ارگان‌های شهرداری در بالاترین سطح خود قرار دارد.
کد خبر: ۳۴۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ - 14April 2019

آمادگی لازم برای مقابله با سیلاب احتمالی در تهران را داریمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «پیروز حناچی» شهردار تهران صبح امروز با حضور در صحن شورای اسلامی شهر تهران به منظور رایزنی درباره طرح دو فوریتی برای کمک‌های دو برابری به استان‌های سیل‌زده، با اشاره به اینکه سیل در شروع سال جاری منجر به خسارت‌های زیادی در کشور شد، اظهار داشت: سه مأموریت آمادگی مقابله با سیل در تهران، نشاط مردم در ایام عید و کمک به مردم در استان‌های سیل‌زده در سال جاری در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفت.

وی ادامه داد: در منطقه آق قلا تخلیه آب از سطح شهر بر عهده نیرو‌های شهرداری تهران بوده است که به خوبی انجام شد؛ همچنین شهرداری تهران به عنوان معین شهر دشت آزادگان در استان خوزستان انتخاب شده است.

شهردار تهران گفت: عمده کمک‌های شهرداری از جنس کمک‌های مردمی است و روز گذشته ۷۰ ماشین سنگین و سبک از کمک‌های مردمی به استان‌های سیل‌زده ارسال شد.

حناچی با بیان اینکه روز گذشته از شهرستان‌های بستان، حمیدیه، سبحانیه و روستاهای شمال سوسنگرد بازدید داشتم، گفت: بخشی از جاده بستان به سوسنگرد در زیر آب است و که اکیپ‌های شهرداری در حال تخلیه و هدایت آب هستند.

وی ادامه داد: طبق قانون برای کمک به شهر‌ها و استان‌های خارج از تهران، نیازمند مجوز از سوی شورای اسلامی هستیم.

شهردار تهران در خصوص آمادگی تهران در برابر سیل احتمالی گفت: در تهران آمادگی لازم را برای مقابله با سیل داریم و هوشمندی ارگان‌های شهرداری در بالاترین سطح خود قرار دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار