حناچی در جمع خبرنگاران خبر داد؛

ارسال کمک‌های مردمی توسط شهرداری تهران به مناطق سیل‌زده

شهردار تهران از ارسال کمک‌های مالی، لجستیکی و مردمی به مناطق سیل‌زده کشور توسط شهرداری خبر داد.
کد خبر: ۳۴۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ - 14April 2019

ارسال کمک‌های مردمی توسط شهرداری تهران به مناطق سیل‌زدهبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «پیروز حناچی» شهردار تهران در حاشیه صد و سی و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ساعات اولیه سیل امسال اکیپ‌های تخصصی شهرداری در مناطق سیل زده حصور یافتند، اظهار داشت: به دلیل تعطیلات، از شورای اسلامی شهر تهران مجوز حضور در مناطق سیل‌زده نداشتیم و این لایحه امروز به شورا داده شد تا بتوانیم مجوز شورا را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در بحران‌های ملی همه دست بکار می‌شوند و شهرداری تهران هم براساس نظر هیات وزیران و وزیر کشور در منطقه دشت آزادگان حضور یافت، گفت: ما در مناطق سیل‌زده به خصوص دشت‌آزادگان کمک‌های فنی و مالی انجام می‌دهیم و کمک‌های مردمی را به این مناطق ارسال می‌کنیم.

شهردار تهران افزود: در مناطق سیل‌زده دو کمک مالی و لجستیکی انجام می‌شود؛ سقف رقم مالی در شورا مشخص می‌شود. ما در شهرداری تهران پیشنهاد رقم ریالی ندادیم و فقط اجازه ارسال کمک را داشتیم.

حناچی در خصوص تجمع رانندگان در مقابل شورای شهر تهران گفت: امروز تجمع رانندگان تاکسی‌های فرودگاه امام (ره) را شاهد هستیم. این رانندگان معتقدند که خودروهای آنان عمومی هستند و نباید هزینه طرح ترافیک بپردازند که البته این مصوبه قبلی شورا بوده است و باید بررسی شود.

شهردار تهران همچنین در خصوص خبر‌هایی مبنی بر ریزش تونل مترو گفت: این ریزش در یکی از محور‌های فرعی مترو بود و محل دپو بود که یکی از هواکش‌های عمومی دچار مشکل شده بود و ربطی به مترو و محدوده تردد مردم و قطار نداشت؛ اما با توجه به حساسیت موضوع، درست خبر رسانی نشد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار