هاشمی در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

بکارگیری ۱۲۰ خودرو سنگین شهرداری تهران در مناطق سیل‌زده کشور

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از بکارگیری ۱۲۰ خودرو سنگین و بیش از ۳۵۰ نیروی انسانی شهرداری تهران در مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۴۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ - 14April 2019

اعزام ۱۲۰ خودرو سنگین به مناطق سیل‌زدهبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محسن هاشمی رفسنجانی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه صد و سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبزنگاران با بیان اینکه جلسه هم‌اندیشی با حضور اعضا و شهردار تهران برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه مسائل مختلف در حوزه آمادگی شهرداری در خصوص آسیب‌های احتمالی گزارش داده شد.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه در خصوص حضور شهرداری در مناطق سیل‌زده گزارشی ارائه شد.

هاشمی افزود: طبق گزارش ارائه شده توسط شهرداری تهران، بودجه نقدی شهرداری تهران صد در صد به دست آمد؛ البته در خصوص بودجه غیر نقدی دچار مشکلاتی شدند و نتوانستند به صورت کامل دریافت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در جلسه علنی شورا طرح دو فوریتی کمک به مناطق سیل زده مورد بررسی قرار گرفت، افزود: در این جلسه اعضای شورای شهر تهران با توجه به قانون، این لایجه را تصویب کردند که به شهرداری ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه تصویب شد کمک‌های ریالی و لجستیکی به سیل‌زدگان داشته باشیم، گفت: هم‌اکنون ۱۲۰ خودرو سنگین و بیش از ۳۵۰ نیروی انسانی از شهرداری تهران در مناطق سیل‌زده حضور دارند.

هاشمی در خصوص حضور رانندگان معترض در مقابل شورای شهر اظهار داشت: از مشکل این رانندگان مطلع شده ام و موضوع برای بررسی به کمیسیون حمل و نقل شورای شهر ارجاع شد.

وی ادامه داد: تصمیمات نهایی گرفته شده در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر، برای اجرا به شهرداری ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار