معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان عنوان کرد؛

فتح خرمشهر نماد مجد و عظمت ارزش‌های دفاع مقدس

«حبیب‌الله خجسته‌پور» گفت: فتح خرمشهر نماد مجد و عظمت ارزش‌های دفاع مقدس است، لذا به مثابه یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی باید از آن یاد کرد.
کد خبر: ۳۴۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ - 14April 2019

فتح خرمشهر نماد مجد و عظمت ارزش‌های دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «حبیب‌الله خجسته‌پور» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در اولین جلسه ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد امروز (یکشنبه) در استانداری سمنان اظهار داشت: فتح خرمشهر نماد مجد و عظمت ارزش‌های دفاع مقدس است لذا به مثابه یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی باید از آن یاد کرد.

وی گفت: یکی از اولین اتفاقاتی که باعث شد تا در دوران دفاع مقدس همه مردم با وجود ناراحتی‌ها و فشارهایی که بر اثر جنگ تحمیلی در جامعه وجود داشت به شادی و نشاط بپردازند، آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس بود.

خجسته‌پور افزود: امروز لازم است تا برای ماندگاری ارزش‌های دفاع مقدس، بزرگداشت و گرامیداشت اینگونه ایثارگری و تحقق ارزش‌ها را یاد آوری کنیم .

این مسئول اضافه کرد: وحدت، همدلی و همبستگی که مردم، دولت و مجلس شورای اسلامی به همراه نیروهای مسلح از خود نشان دادند، پاتکی ارزشمند به هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: امروز در جنگ اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای همه جانبه قرار داریم و باید حول رهبری ولی فقیه و نظام حرکت کنیم و با قرار دادن شرایط دوران جنگ، از تضعیف روحیه فرماندهان و مسئولان عالی نظام بپرهیزیم.

خجسته‌پور متذکر شد: باید از ظرفیت و برکات معنوی ماه مبارک رمضان در هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد به نحو احسن استفاده کنیم و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد همکاری و هماهنگی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار