سردار آذرنوش:

تبلیغات کورکورانه دشمنان منجر به دلسردی مردم از نظام و دولت نمی‌شود

رئیس بسیج ورزشکاران کشور گفت: در سیل اخیر مردم کشور نشان داده‌اند بر خلاف تبلیغات دشمنان پای نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند.
کد خبر: ۳۴۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱ - 14April 2019

تبلیغات کورکورانه دشمنان منجر به دلسردی مردم از نظام و دولت نمی‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، جامعه ورزشی آمل شامگاه یکشنبه در مراسم گلریزان با حضور مسئولین کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای حمایت از آسیب دیدگان سیل کشور اهدا کردند.

این هدایا شامل چندین تخته فرش و موکت، مواد غذایی کنسروی، لوازم بهداشتی، پتو و روفرشی، آب معدنی، قند چای و دیگر اقلام بود که با هدف کمک به برطرف شدن بخشی از نیازهای سیل زدگان و هموطنان گرفتار در سیل اهدا شد.

سردار داود آذرنوش رئیس بسیج ورزشکاران کشور در این مراسم اظهار داشت: از قدیم مرسوم بوده است که پهلوانان زورخانه‌ای با مراسم گلریزان به کمک مردم می‌شتافتند و امروز نیز پهلوانان آملی با این گلریزان به یاری هموطنان آسیب دیده در سیل اخیر آمدند.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون مردم چه در بلایای طبیعی و چه در تهاجم دشمنان و تحریم همیشه در صحنه و همپای مسئولان نظام کمک کردند.

رئیس بسیج ورزشکاران کشور با اشاره به اینکه ورزشکاران همواره در تمامی اعصار صف نخست کمک به مردم بودند، افزود: نباید کمک‌های مردمی متوقف شود زیرا با توجه به کمک‌های انبوه مردم، فقط بخشی کوچکی از مشکلات مناطق سیل‌زده حل شده است و مردم سیل‌زده تا بازگشت به زندگی عادی همچنان به کمک‌های مردمی و دولت نیازمند هستند.

آذرنوش گفت: همه مردم ایمان دارند که به زودی از این مشکلات نیز عبور خواهیم کرد و تبلیغات کورکورانه دشمنان هم نمی‌تواند منجر به دلسردی مردم از نظام و دولت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار