برگزاری جلسه توجیهی دوره مجازی «آشنایی با دفاع مقدس» در بوشهر

جلسه توجیهی دوره مجازی «آشنایی با دفاع مقدس» با هدف آشنایی بیشتر و بهتر مدیران و کارکنان دولت با دفاع مقدس در بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ - 15April 2019

برگزاری جلسه توجیهی دوره مجازی «آشنایی با دفاع مقدس» در بوشهر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، جلسه توجیهی دوره مجازی «آشنایی با دفاع مقدس» با هدف آشنایی بیشتر و بهتر مدیران و کارکنان دولت با دفاع مقدس در اداره‌کل حفظ آثار و دفاع مقدس استان بوشهر برگزار شد.

«زهرا شاعری» مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان بوشهر در این جلسه ضمن معرفی این دوره به اهمیت و در برگیری فضای مجازی در جهان امروز اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری دوره‌های مجازی این فرصت را برای همگان فراهم کرده که بدون هیچ‌گونه محدودیت‌های زمانی و مکانی از تمام آموزش‌های مورد نیاز بهر‌ه‌مند شوند.

وی با بیان اینکه این دوره بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود گفت: این دوره شامل آموزش از ریشه‌ها و زمینه‌ها جنگ تحمیلی تا شروع، تعقیب، توقف، پاکسازی مناطق عملیاتی و تنبیه متجاوز و دستاوردهای سیاسی، دفاعی، اقتصادی دوران دفاع مقدس خواهد بود.

شاعری با اشاره به اینکه این دوره مجازی شامل 7 ساعت فیلم و تولید محتوای علمی و فرهنگی دفاع مقدس است تصریح کرد: تمام کارکنان ادارات کل استان بوشهر الزاما باید در این دوره مجازی شرکت کنند.

مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان بوشهر خاطرنشان کرد: زمان ثبت‌نام این دوره از 20 فروردین ماه آغاز می‌شود و شروع دوره از یک اردیبهشت ماه خواهد بود.

وی گفت: این دوره با همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و همکاری شرکت رستا نوین رایا (رایا درس) و با حضور اساتید درس دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و با نظارت کیفی مدیریت آموزش سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس تولید شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار