قرائت میثاق‌نامه کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در حرم امام (ره)

در مراسم تجدید میثاق کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح با آرمان‌های امام راحل، میثاق‌نامه کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح قرائت شد‌.
کد خبر: ۳۴۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ - 15April 2019

قرائت میثاق‌نامه کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در حرم امام خمینی (ره)به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در مراسم تجدید میثاق کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح با آرمان‌های امام خمینی (ره) میثاق‌نامه کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح قرائت شد.

متن میثاق‌نامه کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح به شرح ذیل است:

خداوندا در پیشگاه مقدست سر به سجده، به خاک می‌ساییم که در جوانی، توفیق سربازی به ما ارزانی داشتی، تا لباس افتخار و عزت سربازی، که همانا لباس ایثار و شهادت است را بر تن کرده و تحت زعامت حضرت امام خامنه‌ای، فرمانده معظم کل قوا، سربازان واقعی اسلام قرآن و کشور عزیزمان باشیم.

ما سربازان جان بر کف، در مکتب روح خدا خمینی کبیر، راه و رسم مردانگی، ایثار و سلحشوری را از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به امانت داشته و مفتخریم که با عزمی استوار، همتی والا و اراده پولادین، مدافع شرف عزت و ناموس کشورمان هستیم.

ما سربازان در مرقد مطهر امام راحل است و پیمان می‌بندیم که با آگاهی و بصیرت، تلاش و مجاهدت، حافظین راستین اسلام، قرآن و سرحدات کشورمان باشیم و لحظه‌ای از این آرمان مقدس فروگذار نکنیم.

ما سربازان اعتقاد داریم که امروز استکبار جهانی و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکا و رژیم اشغالگر قدس با به صحنه آوردن ایادی و ازنابش، از هیچ کوشش و توطئه‌ای، برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی فروگذاری نمی‌کنند.

در این زمان بار سنگین مسئولیت دفاع از آرمان‌های امام راحل و شهیدان، امانتی است گرانسنگ، که بر دوش ما سربازان نهاده شده و امید داریم با الگوی همچون حضرت علی اکبر (ع) و با تمسک به قرآن کریم و اهل بیت (ع) و نصب العین قرار دادن فرامین فرماندهی معظم کل قوا، در مقابله با جبهه کفر، ظلم و استکبار ایستادگی کرده و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، که یادگار خون پاک ۶۰ هزار شهید سرباز است را به دست صاحب انقلاب و منجی عالم بشریت برسانیم.

ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار