سردار فتحی‌زاده:

بنیه دفاعی کشور متکی بر جوانان است

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا بنیه دفاعی کشور را متکی بر جوانان دانست و گفت: دفاع از استقلال، آزادی و تمامیت ارضی کشور به واسطه حضور سربازان در مرز‌هاست.
کد خبر: ۳۴۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ - 15April 2019

بنیه دفاعی کشور متکی بر جوانان استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محسن فتحی‌زاده» جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا صبح امروز در مراسم تجدید میثاق کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح با آرمان‌های امام راحل ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع)‌ اظهار داشت: امروز شما سربازان به نیابت از صد‌ها هزار سرباز جمهوری اسلامی ایران گردهم آمدید تا با آرمان‌های امام (ره) تجدید میثاق کنیم و به امام راحل بگوییم که جوانان امروز هم مانند جوانان نسل انقلاب که پیروزی انقلاب را رقم زدند و همچون جوانان دفاع مقدس که موجب افتخار شدند و مانند جوانان مدافع حرم، همچنان محکم بر سر آرمان‌های شما ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: امروز نقش تأثیرگذار سربازان در تأمین امنیت و آرامش بر کسی پوشیده نیست و دفاع از استقلال، آزادی و تمامیت ارضی کشور و جان و ناموس ما به واسطه حضور سربازان در مرز‌ها و در داخل شهر‌هاست.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا با بیان اینکه امروز بنیه دفاعی ما متکی بر نیرو‌های جوانی همچون سربازان است، افزود: نقش نیر‌های مسلح در تأمین امنیت و آرامش بر کسی پوشیده نیست و در نیرو‌های مسلح، نقش سربازان بسیار تأثیرگذار است.

سردار فتحی‌زاده خاطرنشان کرد: در حوادثی که امسال با آن‌ها مواجه شدیم، نیرو‌های مسلح برای امدادرسانی به مردم، در صحنه حاضر و سربازان هم مانند گذشته پا در رکاب بودند.

این مقام ارشد انتظامی، سربازان کشور را مظهر نیرو، قدرت، زیبایی و لبریز از عشق و امید دانست و گفت: خدمت سربازی زمینه‌ساز بروز استعداد‌ها و ارتقای کارایی جوانان می‌شود.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا عنوان کرد: جشنواره جوان سرباز که به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) برگزار می‌شود، فرصتی برای توجه به ارزش‌های بزرگ جوانان سرباز و نمایش توانمندی سربازان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار