مدیرعامل ساتا خبر داد؛

پرداخت مطالبات ۴۵ هزار مرکز درمانی و خدماتی در استان‌های سیل‌زده

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح گفت: مطالبات ۴۵ هزار مرکز درمانی و خدماتی در استان‌های سیل‌زده را پرداخت کردیم.
کد خبر: ۳۴۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ - 15April 2019

پرداخت مطالبات ۴۵ هزار مرکز درمانی و خدماتی در استان‌های سیل‌زدهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «ابراهیم محمودزاده» مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح (ساتا) درخصوص اقدامات این سازمان در رسیدگی به امور سیل‌زدگان در چند استان کشور اظهار داشت: چهار استان گلستان، مازندران، لرستان و خوزستان، استان‌هایی بودند که بیش از همه در معرض آسیب‌دیدگی سیل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: با حضور در مازندران و گلستان و سپس در خوزستان با بررسی محیطی و بازدید‌های میدانی تصمیمات لازم در رسیدگی به امور سیل‌زدگان در دستور کار این سازمان قرار گرفت و برابر این موضوع در بخش درمان کلیه مطالبات باقی‌مانده از فعالیت‌های خدمات درمانی شرکت‌های همکار که حدود ۴۵ هزار مرکز درمانی و خدماتی و همچنین مجموعه بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های ناجا، آجا، سپاه و وزارت دفاع را شامل می‌شود در چهار استان گلستان، مازندران، لرستان و خوزستان تسویه کردیم.

محمودزاده خاطرنشان کرد: نکته دومی که در بحث خدمات درمانی در نظر گرفته شده است، بهبود مکانیزم پرداخت و دریافت و همچنین خدمات سرپایی و سیار است که قبلا دچار مشکلاتی بود؛ این موضوع را تسهیل و نهادینه کردیم تا با مراجعه بیمار و ارائه مشخصات، درمان قابل تأیید و بدون بروکراسی ادارای قابل انجام باشد.

مدیرعامل ساتا یادآور شد: موضوع سومی که با هدف تسریع در روند خدمت‌رسانی در بخش خدمات درمانی در نظر گرفتیم، در اختیار گذاشتن وجوه نقدی به صورت علی‌الحساب در اختیار مجموعه‌های ارتش، سپاه و ناجا است تا بتوانند پرداخت‌های ضروری خود را از این منبع پرداخت کنند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار