معاون استاندار کردستان:

قدرت نیروهای مسلح در کنار مردم بودن است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: قدرت نیرو‌های مسلح در کنار مردم بودن است و دولت نیز با حمایت همه جانبه از ارتش، سپاه و نیرو‌های امنیتی، قاطعانه اقدام آمریکا را مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران محکوم می‌کند.
کد خبر: ۳۴۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ - 15April 2019

قدرت نیرو‌های مسلح ما از همین در کنار مردم بودن استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «حسین خوش اقبال» معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان امروز در دیدار با فرماندهان و کارکنان لشکر ۲۸ پیاده کردستان از تلاش آنها در کمک رسانی به سیل زدگان با یک شاخه گل تقدیر کرد و اظهار داشت: همه شاهد خدمات شبانه‌روزی و امدادرسانی نیرو‌های مسلح به سیل‌زدگان کشور هستیم و علاوه بر حضور نظامی موثر خود در حوزه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: قدرت نیرو‌های مسلح در کنار مردم بودن است و دولت نیز با حمایت همه جانبه از ارتش، سپاه و نیرو‌های امنیتی، قاطعانه اقدام آمریکا را مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محکوم می‌کند.

فرمانده لشکر ۲۸ پیاده کردستان نیز در این جلسه از اقدام مسئولان کردستان برای تقدیر از کارکنان ارتش سپاسگزاری کرد و گفت: در طول ۳۱ سال خدمت خود در ارتش جمهوری اسلامی چنین تقدیر زیبایی ندیده‌ام و امروز به داشتن چنین مسئولان دولتی در کردستان افتخار می‌کنم.

امیر سرتیپ سعید اثنی عشری افزود: نیرو‌های مسلح یک روز با شرکت در جنگ و دفاع از میهن و روز دیگر با امداد‌رسانی به مناطق زلزله‌زده و سیل زده کشور در تلاش هستند تا این نظام و مرز و بوم حفظ شود.

وی همراهی و هماهنگی دولت با نیرو‌های مسلح را امری پسندیده دانست و گفت: نیرو‌های ارتشی با همه‌ امکانات آماده همکاری و اقدام امدادی برای خدمت به مردم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار