قرارگاه بازسازی مناطق سیل‌زده در وزارت کشور آغاز به کار کرد

قرارگاه بازسازی مناطق سیل‎زده با حضور وزیر کشور و وزیر جهاد کشاورزی در محل وزارت کشور آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۳۴۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ - 15April 2019

قرارگاه بازسازی مناطق سیل‌زده در وزارت کشور آغاز به کار کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، قرارگاه بازسازی مناطق سیل‎زده با حضور رحمانی‎فضلی وزیر کشور و حجتی وزیر جهاد کشاورزی، رئیس بنیاد مستضعفان، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، رئیس سازمان مدیریت بحران، رئیس سازمان امور اجتماعی، رئیس جمعیت هلال احمر و مدیران ارشد سایر دستگاه‌های عضو قرارگاه، امروز (دوشنبه ۲۶ فروردین) در محل وزارت کشور آغاز به کار کرد.

در این نشست، وزیرکشور ضمن تشریح اقدامات و جلسات مقدماتی برای تشکیل قرارگاه بازسازی، ماموریت اصلی ستاد را مدیریت کلان فرآیند بازسازی در قالب سیاست‎گذاری، تجمیع، ساماندهی و جهت دهی به اقدامات دستگاه‌های مسئول برای افزایش و ارتقای کارآمدی در روند بازسازی برشمرد.

رحمانی فضلی با مرور رهنمود‌های مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست جمهوری گفت: رویکرد اصلی ستاد بازگشت و تحقق کامل جریان عادی زندگی مردم و روند اشتغال و تولید در مناطق سیل‌زده است.

همچنین در این نشست، مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی در سخنانی با اشاره به اولویت‌های مدنظر در حوزه کشاورزی، بر آغاز فوری عملیات اجرائی بازسازی تاکید کرد.

در این نشست همچنین، مدیران ارشد دستگاه‎ها‌ی عضو، برنامه‌ها و نقطه نظرات دستگاه تخصصی و حمایتی خود را در ذیل ماموریت‌های ستاد، مطرح کردند و موضوعات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها