سردار حسن‌خانی:

امنیت در مناطق سیل‌زده برقرار است

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: با توجه به طرح‌های اجرا شده و حضور فعالانه کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه، دغدغه و مشکل خاصی وجود نداشته و تدابیر لازم اندیشیده شده است.
کد خبر: ۳۴۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ - 15April 2019

هیچ ناامنی در مناطق سیل‌زده وجود نداردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محسن حسن‌خانی» رئیس پلیس آگاهی ناجا ضمن ابراز همدردی با مردم سیل‌زده کشور اظهار داشت: پلیس آگاهی با حضور مقتدرانه و اعزام گشت‌های محسوس و غیرمحسوس، نقش مهمی در صیانت از اموال سیل‌زدگان ایفا کرده و هرگونه اقدام سارقان در دستبرد به اموال مردم را خنثی می‌کند.

وی با بیان اینکه بازدید از مناطق سیل‌زده با تدابیر فرمانده نیروی انتظامی انجام شده است، افزود: با توجه به دستور فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر امدادرسانی حداکثری تمام نیروی مسلح در مناطق سیل‌زده، پلیس آگاهی نیز از ساعات اولیه حادثه کنار مردم بوده و با تمام توان تجهیزات و امکانات برای امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه تاکنون رخداد امنیتی و ناامنی نگران‌کننده‌ای گزارش نشده، گفت: با توجه به طرح‌های اجراشده و حضور فعالانه کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه دغدغه و مشکل خاصی وجود نداشته و تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی با ابراز اینکه فلسفه وجودی نیروی انتظامی خدمتگزاری به مردم است، تصریح کرد: پلیس آگاهی با ارائه خدمات متنوع به شهروندان و رسیدگی فوری به پرونده‌های قضایی تلاش خود را دوچندان کرده و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

سردار حسن‌خانی تعامل و همکاری مردم با نیروی انتظامی را مثال‌زدنی عنوان کرد و یادآور شد: پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و رصد شبانه‌روزی صیانت از اموال و اثاثیه مردم را همچنان دنبال کرده و اجازه کوچکترین ناامنی به مخلان نظم و امنیت عمومی نمی‌دهد.

این مقام ارشد انتظامی به شهروندان توصیه کرد که کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق مراکز شناخته‌ شده اهدا کنند و به اخبار نامعتبر و شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار