گام دوم/ سرلشکر صالحی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

جوانان باید با توجه به تجربیات گذشته راه انقلاب را ادامه دهند

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب نقشه راهی است که مقام معظم رهبری ترسیم کردند و در این نقشه به جوانان نگاه ویژه‌ای شده است، گفت: جوانان باید با توجه به تجربیات گذشته راه انقلاب را ادامه دهند و هیچ‌گاه متوقف نشوند.
کد خبر: ۳۴۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 19April 2019

جوانان باید با توجه به تجربیات گذشته راه انقلاب را ادامه دهندامیر سرلشکر «عطاءالله صالحی» جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری درباره گام دوم انقلاب اظهار داشت: با حضور به‌موقع مردم و نیرو‌های مسلح انقلاب اسلامی تمامی گذرگاه‌ها و فراز و نشیب‌ها را پشت سر گذاشت و جشن چهلمین سال پیروی انقلاب برگزار شد.

وی انقلاب اسلامی را یک موجود زنده و پیش‌رونده دانست و افزود: گام دوم انقلاب نقشه راهی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم کردند و در این نقشه به جوانان نگاه ویژه‌ای شده است؛ لذا جوانان باید با توجه به تجربیات گذشته راه انقلاب را ادامه دهند و هیچ‌گاه متوقف نشوند.

سرلشکر صالحی با بیان اینکه جوانان باید بدانند که دشمن هر روز در حال توطئه است، گفت: انقلاب اسلامی با وجود تمام مشکلات همیشه سربلند بوده است.

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تأکید کرد: جوانان باید با ابتکارات خود در عرصه‎های فکری، فرهنگی، صنعتی و به‌خصوص عرصه اقتصادی به دنبال پیشرفت کشور و شکست دشمن باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها