قادر آشنا خبر داد؛

برگزاری «روز مقاومت» در نمایشگاه کتاب تهران

قائم مقام سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از نامگذاری یک روز از نمایشگاه کتاب تهران به نام «روز مقاومت» خبر داد و گفت: در این روز از پوستر جایزه جهانی فلسطین رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ - 15April 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، قادر آشنا قائم مقام سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به برگزاری «جشن مقاومت» در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار داشت: روز جمعه ششم اردیبهشت ماه همزمان با سومین روز نمایشگاه کتاب برنامه «جشن مقاومت» برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این برنامه که با حضور دکتر محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی و رئیس سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود، نمایندگان مختلفی از جنبش‎های آزادی بخش فلسطین و ناشران داخلی و خارجی فعالی در حوزه مقاومت حضور خواهند داشت. همچنین در این برنامه از پوستر جایزه جهانی فلسطین رونمایی خواهد شد.

آشنا تقدیر از خانواده‌های پنج شهید مدافع حرم را بخش دیگری از برنامه‌های این روز اعلام کرد و گفت: برنامه‌ای نیز با موضوع «نقش ادبیات در توسعه فرهنگ مقاومت اسلامی» برگزار می‌شود و در برنامه دیگری دیداری میان ناشران و نویسندگان فعال در حوزه مقاومت برنامه‌ریزی شده است.

قائم مقام سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ادامه داد: کنگره شهدای مقاومت، تر جمه آثار مقاومت و رونمایی از آثار منتشر شده از شهدای حرم دیگر برنامه‌های این روز خواهند بود.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از چهار تا چهاردهم اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار