شرایط رزرو بلیت جشنواره جهانی فیلم فجر برای اهالی رسانه

مدیر رسانه و ارتباطات سی‌ و‌ هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر درباره نحوه چگونگی تهیه و رزرو بلیت‌های فیلم‌های این دوره از جشنواره برای اهالی رسانه توضیح داد.
کد خبر: ۳۴۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵ - 15April 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «کیوان کثیریان» مدیر رسانه و ارتباطات سی‌ و‌ هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر درباره اکران فیلم‌های جشنواره برای اهالی رسانه اظهار داشت: در این دوره از جشنواره هر روز ساعت ۱۱:۳۰ صبح سالن شش پردیس سینمایی چارسو ویژه اهالی رسانه و اعضای باشگاه مخاطبان جشنواره است و منتخبی از بهترین آثار حاضر در جشنواره را نمایش می‌دهد.

وی افزود: همچنین هر روز ساعت ۱۴ در سالن شماره چهار پردیس چارسو سانس ویژه اهالی رسانه برای نمایش فیلم‌های ایرانی در نظر گرفته شده است.

کثیریان بیان کرد: در این ۲ سانس تمامی خبرنگاران و منتقدانی که کارت اهالی رسانه را در دست دارند، می‌توانند وارد سالن‌های نمایش شوند و برای استفاده از سایر سانس‌ها و سالن‌ها باید با کارت ویژه اهالی رسانه از طریق دستگاه‌هایی که در پردیس چارسو مستقر شده برای رزرو بلیت به صورت رایگان اقدام کنند.

وی در پایان تاکید کرد: امسال رزرو اینترنتی برای خبرنگاران پیش‌بینی نشده است و رزرو بلیت برای اهالی رسانه صرفاً از طریق دستگاه‌های مستقر در چارسو انجام می‌شود.

بنا بر ای گزارش، سی‌ و‌ هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار