مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان مطرح کرد؛

ارسال کمک‌های مردم اصفهان به مناطق سیل‌زده کشور از طریق کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در رابطه با میزان کمک‌های مردمی استان اصفهان برای کمک به مردم سیل‌زده کشور عنوان کرد: تاکنون ۱۸ دستگاه کامیون کمک‌های مردمی به استان خوزستان، ۱۴ دستگاه به لرستان و سه دستگاه به گلستان ارسال شده و کماکان شعب کمیته امداد در سراسر استان در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند.
کد خبر: ۳۴۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹ - 15April 2019

محمدرضا متین پور در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اصفهان، با بیان اینکه کمیته امداد اصفهان ۱۹ دستگاه کامیون شامل اقلام ضروری مردم سیل زده به استان خوزستان ارسال خواهد کرد اظهار داشت: مردم ما با درد همدیگر آشنا هستند و درد همطونان خود را بخوبی حس می‌کنند بر این اساس شاهد کمک‌های چشمگیر مردمی برای کمک به سیل زدگان بوده‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه تاکید ما بیشتر بر جمع آوری کمک‌های نقدی بوده و این موضوع را به افراد خیر نیز گفته‌ایم خاطرنشان کرد: در مواردی به خیران لیست اقلام مورد نیاز را اعلام می‌کردیم و آن‌ها این لیست را برای مردم خریداری می‌کردند تا به واسطه کمیته امداد به دست افراد مستحق برسد.

متین پور با اشاره به اینکه یکی از افراد خیر معادل ۱۰۰ میلیون تومان اقلام بهداشتی برای مردم سیل زده به کمیته امداد ارسال کرده یادآور شد: بسیاری از مردم اقلام مورد نیاز سیل زدگان شامل پتو، خشکبار، آب معدنی و ... را خودشان تهیه کرده و به ایستگاه‌های کمیته امداد در سطح شهر اهدا کردند که ما برای سهولت هر نوع از این اقلام را در یک ماشین ارسال می‌کنیم.

وی در خصوص کمک به سیل زدگان استان‌های لرستان و گلستان عنوان کرد: کمیته امداد اصفهان ۱۴ دستگاه اتوبوس کمک‌های مردمی را به استان لرستان و سه دستگاه به استان گلستان ارسال کرده است همچنین جمع کمک‌هایی که برای مردم خوزستان جمع آوری شده معادل شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده که مبلغ یک میلیارد تومان از این مقدار کمک‌های نقدی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه از سوم فروردین ماه پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در استان برپا شد، گفت: ۱۳۷ پایگاه در سطح استان برای جمع آوری کمک‌های مردمی فعال بودند و از پنجم فرودین که بانک‌ها آغاز به کار کردند، ۵۰۰ میلیون ریال وجه نقد برای استان گلستان ارسال و برای استان لرستان ۲ میلیارد ریال نقد در روز‌های ابتدایی ارسال شد.

متین پور در پایان خاطرنشان کرد: ادارات و شعب سیار کمبته امداد در سطح شهر و استان اصفهان کماکان کمک‌های مردمی را برای ارسال به مردم سیل زده جمع آوری می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها