سی‌امین همایش فصلی «اوج هنر» به کار خود پایان داد

دبیر همایش فصلی اوج هنر با اشاره به رونمایی کتاب «دمنوش خاطرات»، گفت: سی‌امین جشنواره فصلی اوج هنر با تجلیل از هنرمندان برتر ارزشی به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۳۴۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳ - 15April 2019

«عالیه مهرابی» دبیر همایش فصلی اوج هنر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، با اشاره به هفته هنر انقلاب، اظهار داشت: سی‌امین جشنواره فصلی اوج هنر با تجلیل از هنرمندان برتر ارزشی به کار خود پایان داد.

وی ادامه داد: اوج هنر با حضور کوروش زارعی رئیس شورای عالی نمایشی بسیج هنرمندان کشور، تنی چند از مسئولان و هنرمندان ارزشی استان در سالن آمفی‌تئاتر سازمان بسیج هنرمندان استان یزد برپا شد و در این مراسم  از هنرمند نخبه بسیجی سید جلال دهقان اشکذری کارگردان موفق یزدی به‌ صورت ویژه تجلیل شد.

مهرابی با اشاره به برنامه های اجرایی این همایش، تاکید کرد: شعرخوانی، خاطره‌گویی، رونمایی از کتاب دمنوش خاطرات و پوستر هفته هنر انقلاب، تجلیل از خانواده‌های شهدا، تجلیل از جانباز هنرمند مهدی جهان دوست، اجرای طرح سیب مهربانی با هدف کمک به هم‌وطنان سیل‌زده، تجلیل از شاعران برگزیده، برگزاری جشن تولد هنرمندان فصل بهار، اجرای سرود و پخش کلیپ از بخش‌های اجرایی این مراسم بود.

دبیر همایش فصلی اوج هنر همچنین یادآور شد: سی‌امین دوره این همایش به همت هنرمندان بسیجی استان برپا شد و سالانه در بهار، تابستان، پاییز و زمستان به صورت فصلی برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار