فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد؛

ارسال محموله کمک‌های پلیس استان بوشهر به مناطق سیل‌زده

سردار «خلیل واعظی» گفت: امروز شاهد ارسال اولین محموله کمک‌های پلیس استان شامل مواد غذایی، پوشاک و سایر مایحتاج ضروری در مناطق سیل‌زده هستیم که به وسیله ۲ دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت، حامل ۹۵۰ میلیون ریال کمک‌های کارکنان پلیس استان به این مناطق اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۳۴۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲ - 15April 2019

ارسال محموله کمک‌های پلیس استان بوشهر به مناطق سیل زده

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «خلیل واعظی» فرمانده انتظامی استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه همکاران گرانقدر ما در کنار مردم ولایتمدار استان برای کمک به هم‌وطنانمان در مناطق سیل‌زده کشور بسیج شده‌اند.

وی گفت: در روز‌های آغازین وقوع سیل در برخی مناطق کشور مجموعه فرماندهی انتظامی استان با همدلی و هماهنگی، کمکرسانی به مردم عزیز در این مناطق را در اولویت قرار دادند.

وی بیان داشت: امروز شاهد ارسال اولین محموله کمک‌های پلیس استان شامل مواد غذایی، پوشاک و سایر مایحتاج ضروری در مناطق سیل‌زده هستیم که به وسیله دو دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت، حامل ۹۵۰ میلیون ریال کمک‌های کارکنان پلیس استان به این مناطق اعزام می‌شوند.

واعظی خاطرنشان کرد: این کمک‌ها ادامه خواهد داشت تا هم‌وطنانمان در این مناطق آرامش و آسایش فکری داشته باشند و احساس کنند که پلیس با تمامی توان و امکانات در کنار آن‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار