خشمگینی حداکثری نظام سلطه

نظام سلطه از همان آغازین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی، عزم خود را برای نابودی تفکر اسلام انقلابی و یا لااقل ایزوله کردن جمهوری اسلامی و پیشگیری از صدور انقلاب و بسط و گسترش تفکر انقلابی، جزم کرده است، اما از تمامی توطئه‌هایش نتیجه عکس گرفته است.
کد خبر: ۳۴۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۴ - 16April 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از جوان آنلاین، ۴۰ سال پیش بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۵۸ در حالی که در بیمارستان قلب بستری بودند در پیامی انقلابی خطاب به ملت ایران فرمودند: «قیام کنید و ابرقدرت‌ها را از صحنه تاریخ روزگار براندازید... ما تا آخرین قطره خون خویش با آنان (نظام سلطه) می‌جنگیم چرا که ما مرد جنگیم، ما انقلابمان را به تمام جهان صادر می‌کنیم؛ چرا که انقلاب ما اسلامی است؛ و تا بانگ لا اله الا الله و محمد رسول‌الله بر تمام جهان طنین نیفکند مبارزه هست؛ و تا مبارزه در هر جای جهان علیه مستکبرین هست ما هستیم. (صحیفه نور ج. ۱۲ ص. ۱٤۸)».

این سخنان برای استکبار جهانی تازگی نداشته و در سیره امام خمینی و طی سالیان متمادی، نظام سلطه طعم تلخ فریاد استکبارستیزی امام خمینی را چشیده بود، اما این بار این سخنان امام را در شرایطی می‌شنیدند که انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده و عملاً خاکریز جبهه مقاومت اسلامی در برابر آنان شکل گرفته خواب نظام سلطه را آشفته و رؤیای سلطه مطلق بر جهان را به کابوس وحشتناک تبدیل کرده است. نظام سلطه از همان آغازین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی، عزم خود را جزم و کمر همت را برای نابودی تفکر اسلام انقلابی و یا لااقل ایزوله کردن جمهوری اسلامی و پیشگیری از صدور انقلاب و بسط و گسترش تفکر انقلابی، محکم بسته است، اما از تمامی توطئه‌ها، دسیسه‌ها و تهدید‌های سخت و نیمه‌سخت و نرم نتیجه عکس گرفته است.

اینک ٤۰ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد نظام سلطه در سراشیبی سقوط و جبهه مقاومت اسلامی مقتدرانه به سمت قله‌های افتخار در حال پیشروی است. بنا به گفته ترامپ فقط امریکا به‌عنوان داعیه دار نظام نوین جهانی و پرچمدار نظام سلطه‌ی غرب، هفت تریلیون دلار برای جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی و تحقق مقاصد شوم و شیطانی خود در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) هزینه کرده و با کمک هم‌پیمانانش در «مثلث شرارت عبری، غربی، وهابی» داعش را تولید کردند تا پس از نابودی محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران و تسلط مجدد صهیونیسم بر منطقه، با برچیدن بساط داعش به‌عنوان ابرقهرمان در افکار عمومی جهان مطرح شوند.

اما ایران به‌عنوان پرچمدار محور و جبهه مقاومت، این بار نیز مانند دفعات پیشین برنده اصلی سناریوی شیطانی غرب شده و با نابودی داعش و سایر تروریست‌ها و آزادسازی سوریه و عراق، به‌عنوان قهرمان مبارزه با تروریسم به جهان معرفی شده‌است. سپاه اینک محبوب همه مردم جهان است.

محبوبیت ایران در بین تمامی مردم جهان (جبهه ۹۹ درصدی) و معرفی ایران به‌عنوان قهرمان مبارزه با تروریسم تمام برنامه‌های نظام سلطه و محور شرارت عبری، غربی و وهابی را برهم زده و رشته‌های آنان را پنبه و عرصه بر رژیم صهیونیستی تنگ‌تر و این رژیم جعلی و منحوس را یک قدم به نابودی نزدیک‌تر کرده‌است. محبوبیت ایران و پرچمداری مبارزه با تروریسم برای نظام سلطه آن‌قدر آزار دهنده هست که اگر برای فکری نشود زودتر از آن‌که تصور شود کشور‌ها از تمکین از نظام سلطه سرباز زده و رژیم تحریم‌ها به‌کلی فروپاشیده و جبهه بزرگ ضد استکباری شکل گرفته و عنصر نترسیدن از غرب به‌عنوان باطل‌السحر نظام سلطه در تمام جهان منتشر خواهد شد.

مشکل نظام سلطه با ایران نه سپاه است، نه هسته‌ای، نه حقوق بشر، نه موشکی و نه هیچ‌یک از موضوعات مورد ادعای غرب، کسانی که (در داخل و خارج از کشور) ساده‌لوحانه تصور می‌کنند مشکل امریکا و غرب با ایران، سپاه است و یا تصور می‌کنند که با تمکین از قواعد استعماری مالی غرب و تصویب FATF و... بهانه از امریکا گرفته خواهد شد و یا بین اروپا و امریکا از حیث اهداف استعماری تفاوت قائل هستند، همان‌گونه که در سایر موضوعات نظیر موضوع هسته‌ای اشتباه می‌کردند و با ساده اندیشی تن به مذاکره به شیطان دادند، اینک نیز سخت در اشتباه هستند. نظام سلطه غرب بر اساس مهندسی ٤۰۰ ساله به دنبال سلطه بی‌قید و شرط و استعماری (و بلکه استحماری) بر: «بازار‌های مصرف در کل جهان»، «ذخایر، معادن و منابع جهان»، «نیروی انسانی»، «دانش و تکنولوژی» و سایر نماد‌های اقتصادی جهان است و جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی را در تعارض عینی با اهداف استعماری خود می‌بیند.

در حقیقت نظام سلطه بر اساس منطق قرآن کریم: «وَلَن تَرْضَى عَنکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ (۱۲۰ بقره)» تا جمهوری اسلامی را استحاله نکند و به تبعیت محض واندارد، از مخاصمه و دشمنی با ایران بر نمی‌دارد. آن روزی نظام سلطه دست از دشمنی با ما برخواهد داشت که مطمئن شود تفکر انقلابی و انقلاب اسلامی صادر نخواهد شد و جمهوری اسلامی هیچ مزاحمتی برای چپاولگری و استعمارگری غرب و سلطه مطلق بر اقتصاد جهان نخواهد داشت و مانع چپاول اقتصادی ایران نیز نخواهد شد.

غرب از دست ما عصبانی است چرا که درخت انقلاب اسلامی در فاز اول به بار نشسته و عملاً انقلاب اسلامی صادر شده و قدرت خیل عظیم عاشقان اهل‌بیت علیهم‌السلام با شعار «حب‌الحسین یجمعنا» به هم گره خورده و در راه‌پیمایی اربعین جهان را مسحور خود کرده و در کمک به سیل‌زدگان عملاً وارد میدان شده‌اند. شکی نیست که موج دوم صدور انقلاب اسلامی به زودی با شعار «حب‌الاسلام یجمعنا» وارد میدان مبارزه با نظام سلطه خواهد شد و دیر نخواهد بود آن روزی که شاهد موج سوم (موج نهایی) صدور انقلاب که همان انقلاب جهانی مستضعفین است به شعار «حب‌العدالت یجمعنا» وارد میدان مبارزه با ستمگری نظام سلطه شوند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار