یادداشت/ محمدامین میر بلوچ‌زهی

نمایش جهالت ترامپ با تروریستی خواندن سپاه

جهالت، نادانی و بی‌عقلی ترامپ رئیس جمهور آمریکا با تروریستی خواندن سپاه سرافراز اسلام نمایان‌تر شد.
کد خبر: ۳۴۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰ - 21April 2019

جهالت ترامپ با تروریستی خواندن سپاه نمایان شدگروه استان‌های دفاع‌پرس - محمدامین میر بلوچ‌زهی؛ جهالت، نادانی و بی‌عقلی ترامپ رئیس جمهور آمریکا با تروریستی خواندن سپاه سرافراز اسلام نمایان‌تر شد.

دشمنان اسلام و کشور در چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به ملت و خدشه‌دار کردن ارزش‌های اسلامی و به نمایش گذاشتن چهره‌ای خشن از ایران و نهاد مردمی سپاه ترفندهای مختلفی را به کار گرفته‌اند که با تدابیر هوشمندانه امام راحل و مقام معظم رهبری و بصیرت و حضور همیشگی اقشار مردم در صحنه نتوانسته‌اند به اهداف شوم و ننگین‌شان دست پیدا کنند.

گام دوم انقلاب اسلامی که بعد از برپایی جشن با شکوه پیروزی انقلاب و حضور حماسی مردم در راهپیمائی 22 بهمن آغاز شد، سبب ایجاد یاس و ناامیدی در جبهه مستکبران، منافقان و عوامل دست نشانده دشمنان و رژیم صهیونیستی و سران جنایتکار آمریکایی شده است.

دشمنان اسلام به طور حتم و یقین عظمت و سربلندی، شکوه و پایداری ایران سربلند را که با اقتدار و قوام سپاه سرافراز اسلام گره خورده، بر نمی‌تابند و سالهاست برای دستیابی به اهداف پلید خود از هر فرصتی بهره می‌برند لذا فاصله انداختن میان اقشار ملت و دلسوزان نظام و مایوس کردن مردم از خدمات بی‌دریغ و ظفرمندانه سپاه اسلام نمونه‌هایی از همین خباثت‌های سران آمریکایی و صهیونیستی به شمار می‌رود.

دشمنان اسلام و انقلاب در سالهای پیروزی انقلاب؛ دوران دفاع مقدس و بعد از دوران هشت سال جنگ تحمیلی همواره تلاش کرده‌اند به کشور و ملت و سپاه مردمی ایران ضربه وارد کنند که با طی کردن مسیرهای اشتباه و انحرافی در نزد افکار مردم دنیا چهره منحوس‌شان نمایان و برملا گشته است.

دنیا می‌داند که مردم ایران و سپاه سرافراز آماده دفاع از مظلومان و کمک به اجرای عدالت بوده و هستند و این مسیر شجاعانه را تا مرز نابودی ظلم و ستم دنبال می‌کنند.

سپاه دلیر اسلام، نامی آشنا بوده که با محرومیت‌زدایی، تلاشی صادقانه و بدون منت، حضوری حماسی در صحنه، ولایت‌مداری، آماده برای فداکاری و ایثار و از خودگذشتگی، روحیه مقاومت و مهر و محبت گره خورده و جهان می‌داند که مسیر سپاه؛ سازندگی، خدمت، مبارزه بی‌امان با بی‌عدالتی و گرفتن حق مردم ستمدیده و مظلومان از چنگ ظالمان و دشمنان استکباری است.

سپاه سرافراز اسلام با نابود کردن داعش و حامیان جنایتکار آن توانست در قلب ملت‌های دنیا نفوذ پیدا کند، لذا این موفقیت بسیار بزرگ برای دشمنان صهیونیستی و سران استکباری سنگین تمام شد و این غیوری و عزتمندی را نتوانستند تحمل کنند.

دشمنان اسلام و کشور باید بدانند، نام سپاه در فکر و ذهن و قلب مردم دنیا با واژه‌ نیکی و عشق و عاطفه حک شده و این شجره طیبه و ریشه‌دار، دارای اصل ثابت و فرع بی‌انتها و آسمانی است.

مردم ایران با تروریستی خواندن سپاه و قرار دادن نام این شجره طیبه در لیست گروههای تروریستی به مانند موج‌های خروشان در صدد بلعیدن دشمنان استکباری و ستمگران هستند.

سپاه عزیز ایران همواره مورد هدف تروریست‌ها و حامیان جنایتکارشان قرار گرفته و بیشترین آسیب از ناحیه گروه‌های خرابکار و تروریستی متوجه بسیج و سپاه بوده که خسارت‌های وارده به این شجره طیبه جبران ناپذیر است.

ایرانیان سربلند با همدلی و هم‌افزایی و برپایی پویش‌های مردمی «من سپاهی‌ام، من پاسدارم» در مسیری قدم گذاشته‌اند که نابودی ظلم و ستم مستکبران را هدف قرار داده و با جریحه‌دار شدن قلب ملت ایران و با تقویت روحیه همبستگی ملی نابودی دشمنان قسم خورده نیز نزدیک‌تر شده است.

مردم ایران به دنیا نشان داده و نشان می‌دهند که تجاوز دشمنان از خطوط و حریم قرمزشان سبب قوام و استحکام ملی می‌شود و قوت تمام در صحنه می‌آیند و عزتمندی خود را برای مردم دنیا به نمایش می‌گذارند که این مهم در چهار دهه از عمر انقلاب نشان داده شده و در گام دوم انقلاب نیز پر رنگ‌تر دیده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها