مومنی‌شریف در مراسم رونمایی از تقریظ بر کتاب «در کمین گل سرخ» مطرح کرد؛

لزوم توجه ادبیات به شهید صیاد شیرازی برای صیانت از هویت انقلاب

نویسنده کتاب «در کمین گل سرخ» گفت: شهید صیاد شیرازی یکی از پهلوانان و قهرمانانی است که باید ادبیات به آن توجه داشته باشد تا از هویت انقلابی ما صیانت شود.
کد خبر: ۳۴۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ - 16April 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محسن مومنی‌شریف» نویسنده کتاب «در کمین گل سرخ» صبح امروز در هشتمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که همراه با رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر این کتاب در کنار مزار شهید صیاد شیرازی برگزار شد، اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی یک نظامی به تمام معنا بود و در تمام دوره‌ها مقام اول را به دست آورد. صیاد شیرازی در همه دوره‌ها می‌درخشید.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی شهید صیاد شیرازی به بالا‌ترین مرتبه رسید. در حوزه هنر نیز چنین بود که جوانان مومن و انقلابی در ادبیات رسمی کشور جایی نداشتند. اگر امروز می‌بینیم که شخص اول کشور نسبت به آثاری مثل «در کمین گل‌سرخ» حُسن نظر دارند به خاطر وجود جمهوری اسلامی ایران است.

مومنی شریف در ادامه گفت: رشد ادبیات و پیشرفت آن مدیون حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است. ایشان به کارایی ادبیات از همان دوران ریاست جمهوری و بخصوص رهبری تاکید داشتند و ما باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم. شهید صیاد شیرازی یکی از پهلوانان و قهرمانانی است که باید ادبیات به آن توجه داشته باشد تا از هویت انقلابی ما صیانت شود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها