فرمانده انتظامی استان اصفهان:

سررشته تمام اقدامات تروریستی به آمریکا می‌رسد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: هیچ جنایتی نبوده که در ایران اتفاق بیفتد و یک سر آن به رژیم مستکبر آمریکا نرسد.
کد خبر: ۳۴۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ - 16April 2019

سررشته تمام اقدامات تروریستی به آمریکا می‌رسدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سردار مهدی معصوم‌بیگی پیش از ظهر امروز (سه شنبه 27 فروردین) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه اقدامات تروریستی آمریکا در کشور ما یک مثنوی بلند است، اظهار داشت: هیچ جنایتی نبوده که در این کشور اتفاق بیفتد و یک سر آن به رژیم مستکبر آمریکا نرسد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا گفت: کودتای آژاکس، نقاب و عملیات پنجه عقاب و یا ترور دانشمندان هسته‌ای ما بخشی از اقدامات ننگین آمریکایی ها در ایران است. همچنین حضور نامشروع آنها در منطقه موجب شرارت و خسارت های فراوانی برای کشورهای مختلف شده است.

وی با اشاره به جنایات بی بدل آمریکا در دنیا ابراز کرد: در همین کشور شاهد بودیم که چگونه ناو آمریکایی، هواپیمای مسافربری ما با 290 سرنشین بی گناه را مورد هدف قرار داد و همه را به کشتن داد و این در حالی بود که تعداد 66 سرنشین این هواپیما کودک بودند. پس از این اقدام ننگین، رئیس جمهور آمریکا به مسئول این حادثه مدال افتخار می دهد و وقاحت را در انظار دنیا به نهایت می رساند.

معصوم‌بیگی با اشاره به  اینکه دشمن به دنبال جنگ اقتصادی، برهم زدن امنیت و از بین بردن وحدت در کشور است، عنوان کرد: وحدت رمز پیروزی ما است؛ در جنگ اقتصادی که امروز دشمن فشار زیادی وارد می‌کند، بی‌تردید با اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از این گردنه عبور خواهیم کرد هرچند که این مسیر سختی‌های خود را هم دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه دشمن در حوزه برهم زدن امنیت، با جان‌فشانی همه دستگاه‌های مرتبط و حضور مردم در صحنه راه به جایی نخواهد برد، اظهار کرد: فرزندان از جان گذشته این مرز و بوم در صحنه امنیت حضور دارند.

وی ضمن تبریک به سرهنگ یاردوستی فرمانده انتظامی سابق شهرستان اصفهان بابت رضایت‌مندی عمومی مردم و مسؤولان تصریح کرد: این یک سرمایه اجتماعی ارزشمند است؛ احکام در نیروی انتظامی سه ساله است و کمتر تمدید می‌شود ولی حکم آقای یاردوستی تا 7 سال تمدید شد که این نشان از شایستگی و توانمندی او در اداره امور بوده است.

معصوم‌بیگی ضمن تقدیر از خدمات وی، مردم‌داری و انجام ماموریت ها به دلیل اقتدار و جدیت فرماندهی انتظامی شهرستان خاطرنشان کرد: برای جایگزینی فرمانده انتظامی سومین شهرستان به لحاظ امنیت و جایگاه پس از تهران و مشهد باید فردی انتخاب می‌شد که شایستگی لازم را داشته باشد که نهایتا سرهنگ خدادوست‌ از فرماندهان باتجربه، مردم‌دار و کاربلد انتخاب شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه روز تودیع این فرمانده در نجف‌آباد همگی درخواست و اصرار داشتند که وی در مسئولیتش باقی بماند تاکید کرد: ما به لحاظ ضرورت، او را تودیع کردیم چراکه باید این جابجایی‌ها صورت گیرد تا کار باقدرت و تاثیر بیشتر ادامه پیدا کند.

وی شورای تامین شهرستان اصفهان را دارای انسجام و درایت خوبی دانست و بیان کرد: شورای تامین شهرستان از شوراهای تامین خوب در سطح استان است و وحدت و همدلی در شورای تامین است که امنیت مثال‌زدنی را در سطح شهرستان ایجاد کرده است.

محمدرضا خدادوست نیز در این مراسم اظهار کرد: افتخار بزرگی است که خادم مردم شهیدپرور اصفهان باشم و در مدت 3 سال که جانشین یاردوستی بودم، درس‌های زیادی از او یاد گرفتم و امیدوارم بتوانم به خوبی این درس‌ها را پس بدهم.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه خداوند به من کمک کند تا بتوانم راهی که یاردوستی شروع کرد و به من یاد داد، ادامه دهم و در آینده بتوانم روسفید مردم و خانواده شهدا باشم، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تاکیدات مکرری که فرمانده انتظامی استان اصفهان داشتند، بتوانیم به خوبی در شهرستان اصفهان ماموریت خود را اجرا کنیم و خدماتی را با تعامل سایر دستگاه‌ها انجام دهیم.

خدادوست با اشاره به اینکه بنا داریم ماموریت‌های نیروی انتظامی را براساس دغدغه مردم در محلات برنامه‌ریزی کنیم، افزود: می خواهیم با قوت و قدرت بیشتری به طرح‌ها در محل‌ها با مشارکت بزرگان در مساجد داشته باشیم.

وی ضمن تاکید بر همراهی همه سازمان و دستگاه‌های مرتبط در خصوص تامین امنیت شهرستان عنوان کرد: وحدت و همدلی دستگاه های مختلف می‌تواند کمک فراوانی به ما در انجام ماموریت‌های انتظامی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار