سرلشکر موسوی در مراسم رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «در کمین گل سرخ»:

خلوص در بندگی خدا رمز ماندگاری شهید صیاد شیرازی است

فرمانده کل ارتش گفت: همه ویژگی‌های منحصر به فرد شهید صیاد شیرازی در کلمه خلوص در بندگی خلاصه می‌شود.
کد خبر: ۳۴۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ - 16April 2019

خلوص در بندگی خدا رمز ماندگاری شهید صیاد شیرازی استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در هشتمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که همراه با رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «در کمین گل‌سرخ» در کنار مزار شهید صیاد شیرازی برگزار شد، اظهار داشت: وقتی تاریخ را مرور می‌کنیم به اسامی بزرگی برمی‌خوریم که بعد از آن‌ها نیز تاثیرات قابل ملاحظه‌ای در کشور به جا مانده است.

وی افزود: بعد از ظهور اسلام شخصیت‌هایی بروز و ظهور کردند که سیره آن‌ها برای ما الگو شد. بعد از انقلاب اسلامی ایران نیز با اتفاقی مشابه رو‌به‌رو شدیم که شهید صیاد شیرازی یکی از این چهره‌هاست.

موسوی تصریح کرد:‌ لقمه حلال، تربیت صحیح و خلوص در بندگی خدا، از ویژگی‌های بارز صیاد شیرازی است. این خلوص، بصیرت و دشمن‌شناسی، زمان‌شناسی به همراه دارد.

فرمانده کل ارتش در ادامه گفت: توان اقدام و برکت نتیجه خلوص در بندگی است که در وجود این شهید تبلور داشته است. تاثیر این خلوص بعد از شهادت صیاد شیرازی در طول این ۲۰ سال دیده می‌شود و تاثیرات آن در ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز قابل اشاره است.

وی افزود: حضور یگان‌های ارتش در بحران‌هایی مثل سیل، از اقدامات موثر صیاد شیرازی است. تربیت نسل تازه فرماندهان ارتش نیز از خدمات این شهید بزرگوار است که این راه همچنان ادامه دارد و نتایج اقدامات صیاد شیرازی دیده می‌شود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار