فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان:

رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در کردستان برگزار می‌‌شود

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان از برگزاری رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در کردستان همزمان با روز ارتش در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ - 16April 2019

رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در کردستان برگزار می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، امیر سرتیپ دوم «سعید اثنی عشری» امروز در جمع خبرنگاران استان کردستان اظهار داشت: 29 فروردین به نام ارتش نامگذاری شده و یکی از یادگاران حضرت امام (ره) است.

وی با اشاره به نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی و با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب، برخی ارتشی ها با امام (ره) در ارتباط بودند، ادامه داد: من نمی‌گویم اگر ارتش همکاری نمی‌کرد انقلاب پیروز نمی‌شد، اما اگر ارتش همراه مردم نمی‌شد پیروز انقلاب به آسانی شکل نمی‌گرفت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان با اشاره به اینکه ارتش همیشه اطاعت‌پذیر و از دولت قانونی دستور می‌گیرد، ابراز داشت: ارتش هم در پیروزی و هم در تثبیت انقلاب نقش ویژه داشت و اکنون نیز در تأمین امنیت پایدار کشور تأثیرگذار دارد.

اثنی‌عشری عنوان کرد: با خلع بنی‌صدر رئیس جمهور وقت، روح تازه‌ای به ارتش دمیده شد و وحدت یکپارچه‌ای بین نیروهای مسلح کشور به وجود آمد و این وحدت مسبب عملیات های بزرگی در تاریخ دفاع مقدس شد.

وی بیان داشت: در زمان انقلاب عده‌ای به دنبال انحلال ارتش بودند اما امام (ره) به ارتش اعتماد کرد و این نهاد نظامی در طول چهل سال از عمر انقلاب اسلامی پاسخ این اعتماد را داده و اکنون از سوی مقام معظم رهبری لقب ارتش حزب‌الله را گرفته است.

اثنی‌عشری با اشاره به خدمات ارتش به مردم، گفت: اولین نیرویی که هنگام وقوع زلزله کرمانشاه وارد میدان شد، ارتش بود و اگر مسئولان نظام بخواهند از عملکرد خود در این زلزله سخن بگویند باید قبل از هر چیز به حضور به موقع ارتش اشاره کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان اضافه کرد: در سیل اخیر نیز که در استان‌های مختلف کشور اتفاق افتاد ارتش اولین نیرویی بود که در میدان حاضر شد و به آسیب‌دیدگان خدمات رسانی کرد و باید این‌ها گفته شود.

این مسئول گفت: هرجا مسئولیتی به ارتش واگذار شده آن را به نحو احسن انجام داده و در طول این چهل سال به چیزی جز خدمت به مردم فکر نکرده و به پاس همین خدمات صادقانه بوده که اکنون محبوب است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور یکی از عوامل بازدارنده در برابر دشمنان هستند، ادامه داد: وقتی مسئولان کشور ما در برابر دشمن با اقتدار صحبت می‌کنند به دلیل حمایت های خوب مردم و قدرت نیروهای مسلح است.

اثنی‌عشری تأکید کرد: در روز 29 فروردین رژه‌ای درخور اوضاع سیاسی حال دنیا اجرا خواهیم کرد تا همگان بدانند که ایران چه اندازه قدرت دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان با اشاره به اقدامات امریکا علیه سپاه پاسداران، گفت: اگر امروز ترامپ از سپاه پاسداران عصبانی است به واسطه عملکرد خوب این نهاد انقلابی بوده و دشمن متوجه باشد که سپاه و ارتش دو بازوی قدرتمند نظام هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار