اعطا در جمع خبرنگاران تأکید کرد؛

حفظ هویت محله‌های شهر تهران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تصمیم این شورا مبنی بر تغییر نام تعدادی از خیابان‌های تهران گفت: در خصوص نام‌گذاری، اصل موضوع این است که هویت محله‌ها حفظ شود.
کد خبر: ۳۴۲۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ - 16April 2019

به دلیل عدم گزارش شرکت آب و فاضلاب لایحه تأمین اعتبار آن در شورای شهر مسکوت ماندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «علی اعطا» سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره طرح موضوع باغ بودن یا نبودن چند پلاک ثبتی در صحن علنی شورا اظهار داشت: برای اعلام باغ بودن یا نبودن این پلاک‌های ثبتی باید مراحلی طی و در صحن شورا تصویب شود.

وی افزود: به موجب قانون اگر پلاک ثبتی، باغ تشخیص داده شود، اجازه ساخت و ساز داده نمی‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در این جلسه تعدادی از پرونده‌های کمیسیون نامگذاری شورا مورد بررسی قرار گرفت، گفت: در خصوص نام‌گذاری، اصل موضوع این است که هویت محله‌ها حفظ شود.

وی ادامه داد: امروز با تصویب اعضای شورا تعدادی از خیابان‌ها، معابر و بلوار‌ها در سطح تهران تغییر نام داد.

اعطا با بیان اینکه سومین موضوعی که در دستور جلسه امروز بود، لایحه تأمین منابع مورد نیاز پروژه‌های توسعه و بازسازی تاسیسات آب شهر تهران بود، گفت: به موجب قانون سال ۷۷ ایجاد تسهیلات برای طرح‌های فاضلاب و بازسازی شبکه آب شهری توسط شورای شهر و شهرداری صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ما گزارشی از عملکرد یک سال و نیم اخیر در شرکت آب و فاضلاب نداشتیم، شورا در این خصوص رأی داد که ماجرا مسکوت بماند تا مسئولان شرکت آب و فاضلاب گزارشی در خصوص عملکرد خود داشته باشند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تشخیص باغ بر مبنای یک آیین نامه‌ای است که مصوب شورای عالی استان‌هاست و پنج فاکتور در این خصوص دیده شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار