فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد:

29 فروردین روز حیات مجدد ارتش با هویت اسلامی است

امیر سرتیپ دوم ستاد «وجیه‌الله جمشیدی» ۲۹ فروردین را روز حیات مجدد ارتش با هویت اسلامی دانست.
کد خبر: ۳۴۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ - 16April 2019

29فروردین، روز حیات مجدد ارتش با هویت اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، امیر سرتیپ دوم ستاد «وجیه‌الله جمشیدی» فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز اظهار داشت: ۲۹ فروردین به دستور امام خمینی (ره) به نام روز ارتش نامگذاری و در تقویم ملی ثبت شد.

وی با بیان اینكه ۲۹ فروردین در حقیقت حیات مجدد ارتش با هویت اسلامی بود، افزود: امام خمینی از قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ با بدنه ارتش در ارتباط بود لذا فرمان نامگذاری روز به نام ارتش، تنها به همان دوران بازنمی‌گردد بلكه به پیش از انقلاب باز‌می‌گردد.

جمشیدی ارتش را یكی از عوامل مؤثری دانست كه توانست پیروزی انقلاب را تسریع بخشد و ادامه داد: ارتش در بدو پیروزی انقلاب اسلامی درگیری‌های مختلفی با تجزیه‌طلب‌ها در كردستان، اهواز، تركمن صحرا و غیره داشت و همیشه به دنبال حفظ نظام بوده است.

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد با یادآوری نقش ارتش در دوران دفاع مقدس گفت: ارتش توانست در این دوران نیز خوش بدرخشد و به همین دلیل مقام معظم رهبری شجره طیبه را برای ما لقب می‌گذارند.

این مسئول در ادامه سخنان خود به برنامه‌های هفته ارتش اشاره كرد و بیان داشت: نخستین روز ارتش كه مصادف با روز ۲۹ فروردین‌ است رژه یگان‌ها ارتش برگزار می‌شد كه نشان از اقتدار نیروهای مسلح در عرصه تولید امنیت برای كشورمان است.

وی تأكید كرد: تضعیف یكی از نیروهای مسلح یقیناً می‌تواند در بحث امنیت اشكال ایجاد كند لذا این كار سخیف و زشت رئیس جمهور از روی عدم شناخت نیروهای مسلح ما و مردم ایران و كج فهمی‌ها و اطلاعات غلطی كه دارد، بود و سپاه را به عنوان گروه تروریستی تعریف كردند در صورتی كه سپاه به عنوان مدافع نظام و دفاع كننده از مردم در حال فعالیت است لذا تمام فعالیت‌های آن در تضاد منافع ملی و سیاست‌های آمریكاست و آمریكا نیز هر جا احساس كند منافع ملیش با منافع كشور ما در تضاد است به دنبال تضعیف نیروهای مسلح ما است و هر سری به شكلی این كار را انجام می‌دهد.

جمشیدی، این كار را آمریكا زشت و زننده و مایه تأسف دانست و افزود: آن‌ها باید بدانند تمام نیروهای مسلح و ملت همگی در یک قالب هستیم و یک هدف را دنبال می‌كنیم و به دنبال مسیری هستیم كه رهبری برای ما مشخص می‌كند.

وی متذکر شد: سپاه، ارتش و بسیج جدا از ملت نیستند، همه با هم تركیبند و در كنار یكدیگر هستند چون احساس دین و وظیفه می‌كنند و باید از نظام جمهوری اسلامی دفاع كنند لذا این حرف سخیف، زشت و زننده و سبک مغزی رئیس جمهور آمریكاست كه شناخت از ملت ندارد و عدم شناختش جهالتش می‌رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار